Audi SQ5 TDI
Prenova za športni dizel
Po prenovi modela Q5 pred nekaj meseci je zdaj prišel čas še za osveženo dinamično izvedbo SQ5 TDI.
Četrtek, 12. november 2020
Prenovljeni SQ5 je prevzel vse oblikovne lastnosti prevetrenega Q5, in poleg nekaj posebnosti prinaša posodobljeni trilitrski turbodizelski V6.
Šestvaljnik razvije 251 kilovatov (341 KM) moči in kat 700 Nm navora. To omogoča pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,1 sekunde ter doseganje elektronsko omejene končne hitrosti 250 kilometrov na uro.
Izboljšave motorja zagotavljajo večjo učinkovitost in razvijanje največje moči pri nižjih vrtljajih. Za zmanjšanje toplotnih izgub so aluminijaste bate zamenjali bati iz kovanega jekla, vgradili so nova piezo tipala za vbrizgalne šobe, intercooler pa zdaj predstavlja vodno-zračni hladilnik na sredini med, eno in drugo vrsto valjev. Izboljšali so tudi turbopolnilnik in bolje izolirali izpušni kolektor.
Prenovljeni motor je še vedno opremljen z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom, ki omogoča rekuperacijo do osem kilovatov energije ter do 0,7 litra prihranka pri porabi goriva na 100 kilometrov. Ena od glavnih lastnosti tega stroja ostaja električno gnani kompresor EPC, ki deluje v kombinaciji s klasičnim turbopolnilnikom in preprečuje t.i. turbo luknjo.
Druge posebnosti modela SQ5 TDI so za 30 milimetrov nižje športno podvozje S sport s prilagodljivimi blažilniki, opcijsko pa je na voljo športni diferencial. Serijsko je obut v 20-palčna lahka platišča s pnevmatikami 245/45, opijsko si bo mogoče omisliti 21-palčna.
Notranjost označujejo športni sedeži in športni volanski obroč s kontrastnimi šivi, tu so tudi okrasni vložki iz brušenega aluminija.
Informacije za voznika namesto klasičnih merilnikov prikazuje 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon, multimedijska naprava s 25,6-centimetrskim (10,1-palčnim) zaslonom pa deluje z novim vmesnikom MIB 3.