Avtocestna policija
Slovenska »Cobra 11« je začela delovati
Z aprilom smo dočakali tudi slovensko različico avtocestne policije, ki bo sprva pokrivala le Ljubljano z okolico, kasneje pa se bo razširila po vsej Sloveniji.
Petek, 2. april 2021
Slovenska policija je po desetletju načrtovanja in iskanja sredstev ter primernega kadra le prišla do posebne enote, ki bo lahko bolj učinkovito nadzirala promet na slovenskem avtocestnem križu. Kot pravijo na policiji, se je količina prometa v zadnjih letih tam občutno povečala, predvsem na račun uvedba vinjet, ogromen porast prometa pa beležijo tudi v turističnih sezonah in ob vikendih.
Slovenija je bila ena od zadnjih evropskih držav brez specializirane avtocestne enote, ki bi bila izurjena za spopadanje s specifičnimi nalogami kot so vožnja na prekratki varnosti razdalji, prehitra vožnjo in nepravilno prehitevanje, pri tovornih vozilih pa predvsem tehnična neustreznost in preobremenjenost ter kršitve časa trajanja vožnje. Za začetek bosta to nalogo opravljali dve škodi octavii RS, ki sta že bili del voznega parka policije, v načrtu pa je nabava 13 patruljnih vozil (belo-rumene, bele) barve, šestih motornih koles, nekaj civilnih vozil in dveh kombijev za oglede prometnih nesreč. Skupno bo vozni park celotne avtocestne policije štel 25 patruljnih vozil, 19 motornih koles, nekaj civilnih vozil in 10 kombijev za oglede prometnih nesreč. Dovolj, da bo delovanje z ljubljanskega področja razširila na pet specializiranih enot avtocestne policije (SEAP), ki bodo Ljubljana, Koper, Novo mesto, Celje in Maribor. Vse naj bi z 285 predvidenimi zaposlenimi začele delovati 1. maja prihodnje leto.