Videz pred uporabnostjo
TEST IN OCENA: BMW X2 xDrive25e
- Ob enaki priključnohibridni tehniki je manj uporaben, a z več stila kot X1
- S ceno 48.150 evrov je le stotaka dražji od podobno zmogljivega xDrive25d
Sobota, 31. julij 2021
Po priključnohibridnem X1 smo preizkusili še njegov bolj stilski, kupejevsko urezan derivat z oznako X2. Prostora v kabini je nekaj manj, občutek je bolj utesnjen, tudi prtljažni prostor je manjši in z manjšo nalagalno odprtino. Videz pred uporabnostjo, torej, za približno tri tisočake višjo ceno.
Zasnova notranjosti je znana, vključno s precej ozkimi in kratkimi sedeži, a po drugi strani z odlično ergonomijo in natančno izdelavo, ki pušča vtis prave premium kakovosti. Nastavitve sedeža in volana so radodarno odmerjene, predalov za drobnarije je dovolj. Kombinacija analognih merilnikov (z digitalnimi dodatki), klasičnih stikal in gumbov za upravljanje klime in radia ter vrtljivega gumba za upravljanje zaslona osrednjega infotainmenta preglednih in logičnih menijev (v slovenščini) je
izjemno funkcionalna.
Ob povprečni porabi 4,5 litra bencina smo na sto testnih kilometrov porabili še 10,6 kWh električne energije.
Pogonski sklop sestavljata prisilno polnjen 1,5-litrski bencinski trivaljni motor, ki s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom poganja sprednji kolesi, in električni motor za pogon zadnjih koles. Skupaj razvijeta zelo odločnih 162 kW (220 KM) največje moči in 385 Nm navora, kar se odraža v pospešku pod sedmimi sekundami in nasploh prepričljivih zmogljivostih. Na elektriko lahko vozite do hitrosti 135 km/h in nekje do 40 kilometrov daleč (podatek potovalnega računalnika popolnoma napolnjene
baterije; ta ima 8,8 kWh uporabne kapacitete in največjo moč polnjenja 3,7 kW).
Poraba enega in drugega energenta je odvisna od dolžine voženj in vestnosti pri priklapljanju na polnilni kabel, je pa rezervoar za bencin s 36 litri zelo majhen in s tem tudi skupni doseg.
Priključni hibrid torej morda ni optimalna izbira, saj stane enako kot dizelski X2 xDrive25d. Zmogljivosti so podobne, vozne lastnosti pa zaradi dobrih 100 kilogramov večje mase manj prepričljive ter za drobec slabše uravnotežene.
BMW X2 xDrive25e |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1.499 ccm, 92 kW (125 KM) pri 5.000–5.500/min, 220 Nm pri 1.500–3.800/min; Motor (električni): sinhronski, 70 kW (95 KM) pri 8.000/min, 165 Nm pri 100–3.900/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.360 x 1.824 x 1.512 mm; Medos. razdalja: 2.670 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1.805/570 kg; Prtljažnik: 410–1.290 l. |
Največja hitrost: 195 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,8 s; Poraba goriva (WLTP): bencin 1,9 l/100 km + elektrika 13,7 kWh/100 km; Povprečje na testu: bencin 4,5 l/100 km + elektrika 10,6 kWh/100 km; Izpust CO2: 43 g/km. |
Cena: osnovni model (X2 sDrive18i): 35.100 €, testno vozilo: 63.207 €; BMW Group Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
pogon, ergonomija, funkcionalna zasnova armaturne plošče |
![]() |
majhen rezervoar za bencin, glasen bencinski motor |
![]() |
brez napak |