Cupra formentor
Do stotice v 4,9 sekunde!
Cupra je razkrila podrobnosti motorne palete svojega novega športnega, kupejevsko urezanega križanca.
Sreda, 7. oktober 2020
Formentor bo na voljo z nič manj kot sedmimi motorji (vključno z dvema priključnima hibridoma) z razponom moči med 110 in 228 kW (med 150 in 310 KM). Paleta se bo delila na dva dela: na formentor z močmi do 180 kW (245 KM) in na formentor VZ z močmi nad 180 kW (245 KM). VZ izhaja iz španske besede »veloz«, kar pomeni hiter oziroma hitrost.
Vrh ponudbe bo, že od samega začetka prodaje dalje, predstavljal prisilno polnjen štirivaljni 2.0 TSI z 228 kW (310 KM) moči in 400 Nm navora. Tako motoriziran formentor bo serijsko podprt s sedemstopenjskim DSG menjalnikom in štirikolesnim pogonom, dosegal bo hitrosti do 250 km/h in do stotice pospešil v 4,9 sekunde.
Prihodnje leto bosta ponudbo dopolnila priključna hibrida, znana iz cupre leon. Pogonski sklop sestavljajo bencinski 1.4 TSI s 110 kW (150 KM) in električni motor s 85 kW (116 KM) ter baterija kapacitete 13 kWh. Sistemske moči in navora je za 180 kW (245 KM) oziroma 400 Nm, druga, šibkejša možnost pa razvije 150 kW (204 KM). Obe različici obljubljata 50 km električnega dosega.
Preostanek motorne palete obsega turbodizelski 2.0 TDI s 110 kW (150 KM), enako močan bencinski 1.5 TSI v kombinaciji z ročnim ali DSG menjalnikom ter bencinski 2.0 TSI s 140 kW (190 KM) moči.
Be glede na izbran motor bo formentor serijsko opremljen dinamičnim nadzorom podvozja (DCC) in progresivnim servo volanom. Modeli z več kot 110 kW (150 KM) bodo imeli tudi večvodilno zadnjo premo.
Prav tako bo formentor opremljen z najnovejšo tehnologijo na področju povezljivosti in varnosti, vključno z novim infotainmentom MIB3 z 12-palčnim zaslonom, 10,25-zaslonom namesto klasičnih merilnikov ter različnimi sistemi, kot so aktivni tempomat z možnostjo predvidevanja, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za samodejno zaustavitev v primeru neodzivnosti voznika in podobno.