Avto.info

Mazdin najmanši križanec

TEST IN OCENA: Mazda CX-3 G121 takumi plus

  • Po nekaj letih še vedno sodi med bolj privlačne in vozniško zabavne modele v svojem razredu 
  • S klasičnim atmosferskim bencinarjem z 89 kW (121 KM) je zmogljiv, a ne pretirano varčen
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 25. september 2019

Mazdine novejše modele preveva premijski duh, kar je s svojo uglajenostjo nazadnje potrdila nova trojka. Premijski duh nedvomno kaže tudi prenovljeni CX-3 s paketom takumi plus. Ta kakovostnim in na otip prijetnim materialom dodaja še luksuzne elemente, kot so usnjeno oblazinjenje in električno nastavljanje voznikovega sedeža s pomnilnikom, ogrevanje sprednjih sedežev ter privlačna 18-palčna platišča iz lahke litine.

Občutek za volanom je odličen. Zdi se, kot bi sedeli v kakšnem majhnem športnem avtomobilu. Zasnova armaturne plošče spomni celo na roadster MX-5, pri čemer je tu z oblazinjenim osrednjim delom in v usnje odeto sredinsko konzolo poudarjeno razkošje.

Z opremo takumi plus za razumnih 22 tisočakov ponuja razkošje, ki ga v tem razredu nismo vajeni.


Prvi vtis je torej nadpovprečen, toda če bi želeli biti malce dramatični, bi lahko rekli, da ni vse zlato, kar se sveti. Zmotilo nas je rahlo nemirno delovanje dvolitrskega atmosferskega motorja v prostem teku. Ta je z 89 kilovati (121 KM) sicer dovolj zmogljiv za premikanje malce manj kot 1,3 tone težkega avtomobila, a pri vožnji ni tako zabaven in poskočen kot kakšni manjši, s prisilnim polnjenjem podkrepljeni stroji. Zato, da se njegovi konjiči pokažejo, ga je treba priganjati v višje vrtljaje, končni rezultat pa je lahko za ta razred razmeroma visoka poraba goriva, ki je na našem testu znašala 8,2 litra na 100 kilometrov.

Na pogled zelo privlačen in po našem mnenju eden od oblikovno bolj posrečenih avtomobilov v tem razredu tako kljub prenovi kaže, da ni več rosno mlad, to pa je še malce bolj očitno tudi zaradi napredka, ki ga je pokazala nova mazda3. Ta namreč premijskega duha ne poudarja le z videzom in materiali, temveč tudi z izjemno uglajenostjo med vožnjo, ki je CX-3 kljub prenovi ne dosega. Ne glede na to s kompaktnostjo in dinamičnostjo med ovinki še vedno presega večino tekmecev, a malce zaostaja na področju digitalnih novotarij.
 

Mazda CX-3 G121 takumi plus 
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 89 kW (121 KM) pri 6000/min, 207 Nm pri 2800/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4275 x 1765 x 1535 mm; Medos. razdalja: 2570 mm; Pnevmatike: 215/50 R18; Masa/nosilnost: 1259/433 kg; Prtljažnik: 350–1.260 l.
  Največja hitrost:  192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,0 s; Poraba goriva (EU): 7,5/5,4/6,2 l/100 km; Povprečje na testu: 8,2 l/100 km; Izpust CO2: 141 g/km.
  Cena: osnovni model (CX-3 G121 emotion): 16.090 €, testno vozilo: 22.240 €; MMS, d. o. o., Ljubljana.
videz, oprema, vozne lastnosti nemiren motor, poraba goriva brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.