Hyundai kona
Najnaprednejši model v vročem avtomobilskem razredu
Hyundai je v Milanu prvič javnosti v živo pokazal novega aduta, ki naj bi mu do leta 2021 v Evropi pomagal zavzeti prvo mesto med azijskimi proizvajalci. Njihov prvi mali crossover se imenuje kona.
Torek, 13. junij 2017
Pravijo, da kona ni le še en izmed njihovih križancev in športnih terencev, ampak glasnik tistega, kar nas pri tej znamki čaka v prihodnosti. Že navzven dinamično oblikovan avtomobil prinaša pomembno novost, na dva dela razdeljene žaromete, ki svetijo v polni led tehniki. Drzne linije dodatno poudarja še možnost izbire dvobarvne karoserije, medtem ko je sicer na izbiro deset različnih barv.
Kar bo kono ločilo od velikega dela preostalih malih crossoverjev, je možnost štirikolesnega pogona. Ta bo na voljo pri zmogljivejših turbobencinskih in turbodizelskih izvedbah. Pogon na sprednji kolesi bo rezerviran za izvedbo z litrskim bencinskim trivaljnikom z močjo 88 kW (120 KM), medtem ko bo 1,6-litrski turbobencinar s 130 kW (177 KM) poganjal vsa štiri kolesa. Namesto s šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo ta povezan s 7-stopenjskim samodejnim z dvojno sklopko. Enaka kombinacija bo na voljo tudi za novega turbodizla, katerega močneja izvedba bo ponujala 100 kW (136 KM), osnovna s prednjim pogonom pa 85 kW (115 KM).
Da je s kono zares mogoče zapeljati na neprijazne podlage priča njegova oddaljenost od tal, saj je med trebuhom avtomobila in voziščem kar 17 centimetrov prostora. Vseeno pa bo zagotovo več časa preživel na mestnih ulicah, zato je bogato opremljen z najrazličnejšimi pomagali, vključno s sistemom za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev. Prvič v Hyundaijevem vozilu pa bo na voljo projekcija informacij v voznikovo vidno polje v velikosti 21,5 cenitmetra, prav tako pa bo naprednejši tudi osrednji barvni zaslon na dotik s podporo za Apple carplay in Android auto.
Oznake:
- crossover
- Hyundai
- kona
- križanec
- predstavitev