Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel
Sankcije, ki so jih mnoge države in podjetja uvedle proti Rusiji, so dvorezni meč. To ugotavljajo tudi pri Renaultu, kjer se soočajo z možnostjo izgube tovarne, ki jim prinese deset odstotkov celotnega posla.
Ponedeljek, 14. marec 2022
Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močno povezana. Renault je namreč lastnik večinskega deleža podjetja AutoVAZ, ki med drugim izdeluje tudi terensko legendo lado nivo. Če bi se torej odločil bojkotirati Rusijo, bi to ob napovedani nacionalizaciji pomenilo izgubo vsega tamkajšnjega premoženja. Udarec bi bil izjemen, saj obvladujejo približno tretjino ruskega avtomobilskega trga, kar pomeni tudi približno deset odstotkov njihove globalne prodaje. Za
povrh bi šli v nič vložki, ki jih je Renault namenil razvoju ruskega avtomobilskega trga. Ti so v zadnjih nekaj letih znašali okoli tri milijarde evrov.
Da je stvar še bolj zapletena, poskrbi dejstvo, da je Francija lastnica 15-odstotnega deleža Renaulta. Če podjetjem ni bilo izrecno prepovedano poslovanje z Rusijo, pa sankcije na državni ravni tu vse skupaj še dodatno otežujejo. Ne glede na odločitev Renaulta pa ostaja dejstvo, da se kar 40.000 ljudem, ki jih Renault zaposluje v Rusiji, ne piše dobro.
Mercedes W123: Prevozil je že več kot 7 milijonov km, olje mu menjajo vsak teden
Legendarni mercedes-benz W123 je bil nekoč znan po svoji zanesljivosti. Čeprav je Novice
Koliko kilometrov med poletno vročino 'ukrade' klima v električnih vozilih?
Med poletnimi potovanji se prometnim zastojem pogosto ni mogoče izogniti. Vas zanim Novice
V Teslini nemški tovarni je izginilo 65.000 skodelic za kavo
Vodenje tovarne avtomobilov ni preprosta zadolžitev, kar je na lastni koži občuti Novice
Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!
Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna. Novice
Letna naročnina na baterijo za sedem tisočakov?!
Mislili bi, da bo za 7.000 evrov na leto človek dobil oziroma najel velik baterijsk Novice
Do leta 2030 bo vsak tretji prodan avtomobil kitajski
Kitajski avtomobili si trenutno lastijo 21 odstotkov svetovnega trga, pri čemer ana Novice
Uporaba piškotkov na naši spletni strani
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.