Renault alaskan
To je Renaultova vstopnica v svet poltovornjakov
Renaultov poltovrnjak alaskan je koncno razkrit. Serijska različica kaže, da gre za navaro z Renaultovo značko.
Petek, 1. julij 2016
Renaultov poltovrnjak alaskan je koncno razkrit. Serijska različica kaže, da gre za navaro z Renaultovo značko.
Serijski alaskan je, zlasti na sprednjem delu, ohranil glavne oblikovne značilnosti koncepta, a s serijsko različico je postalo jasno, da gre za bratranca nissana navare. Na slednjo spominja tako oblika karoserije kot notranjosti, kjer je Renault priskrbel predvsem svoje logotipe.
Enaka je tudi tehnična zasnova, vključno z s pogonskimi sklopi, kjer bo imel glavno vlogo 2,3-litrski turbodizel dCi v različicah s 120 in 140 kilovati (163 in 190 KM) v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim ali samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom.
Na voljo bodo tako različice s pogonom na zadnji kolesi kot štirikolesno gnane. Pri slednjih bo poleg 23-centimetrske oddaljenosti od tal za terenske zmogljivosti skrbel elektronsko krmiljeni diferencial z omejenim z zdrsom, za resne terenske podvige pa bo na voljo tudi mehanski zaklep zadnjega diferenciala.
Notranjost ponuja udobje na ravni osebnega avtomobila, vključno detajli kot so 12,7-centimetrski (5-palčni) barvni zaslon na instrumentni plošči, multimedijska naprava s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik ter sistem za 360-stopinjski pogled okoli vozila.
Alaskan bo na prodaj v Južni Ameriki, v Afriki in, seveda, v Evropi.
Oznake:
- alaskan
- poltovornjak
- Renault
- štirikolesni pogon