Gospod clio
TEST IN OCENA: Renault clio TCe 130 EDC initiale paris
- Najbogatejši paket opreme mu prinaša ekskluzivne luksuzne elemente
- Z najmočnejšim bencinarjem v ponudbi in dvosklopčnim menjalnikom stane 20 tisoč evrov
Sobota, 3. oktober 2020
V predhodnih testih novega clia (AF249) smo ugotovili, da je v primerjavi s predhodnim modelom napredoval predvsem na področju kakovosti materialov in izdelave v notranjosti. Vrhunec tega napredka predstavlja različica initiale paris, ki prinaša kar nekaj luksuznih elementov. Najbolj opazno je zagotovo kakovostno svetlo sivo (lahko je črno) usnje napa z okrasnimi šivi na sedežih in armaturni plošči, zaradi česar kabina deluje resnično razkošno.
Serijsko so vgrajeni tudi sodobni tehnološki sladkorčki, kot so barvni zaslon na instrumentni plošči in multimedijska naprava easy link s 23,6-centimetrskim (9,3-palčnim) pokončno nameščenim zaslonom na dotik. Oprema initiale paris prinaša še širok nabor varnostnih pripomočkov, med drugim sistem za nadzor mrtvega kota in opozorilnik prekoračitve hitrosti s prepoznavo prometnih znakov.
Z opremo initiale paris ima, z izjemo centimetrov, res vse, kar imajo veliki.
Testni avto je bil opremljen s pogonskim sklopom z vrha ponudbe, ki se najbogatejšemu paketu opreme najbolje poda. Gre za 1,3-litrski turbobencinski štirivaljnik v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom EDC. Z njim je ta clio pričakovano hiter. Do stotice potrebuje devet sekund in doseže končno hitrost 200 kilometrov na uro. Menjalnik prestavlja hitro in logično. Le pri speljevanju se kdaj obotavlja, zaradi česar je treba bolj odločno stopiti na plin, a takrat po trenutku
neodločnosti zoprno pocuka. Na voljo je ročno pretikanje z obvolanskima ročicama, pri čemer prestavljanje deluje nekako posredno in ne daje tistega želenega športnega občutka. Ob spoštovanja vrednih zmogljivostih tudi poraba ni najnižja. Na testu smo zabeležili povprečje 7,4 litra na 100 kilometrov.
Kaj pa cena? Po opisu njegovih luksuznih lastnosti je jasno, da to ni poceni avtomobil. A glede na to, kaj vse ponuja, ne moremo niti reči, da je nesramno drag. Serijsko opremljen, s petstotakom rednega popusta, stane 19.990 evrov, do popolne opreme mu manjkajo le sistem kamer za 360-stopinjski pogled okoli vozila, radarski tempomat in sistem za pomoč pri vožnji in zastojih na avtocesti ter, po želji, kovinska barva. Tako je na koncu lahko še za približno tisoč evrov dražji, a res ne pušča
neizpolnjenih želja.
Renault clio TCe 130 EDC initiale paris |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1332 ccm, 96 kW (130 KM) pri 5000/min, 240 Nm pri 1600/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4050 x 1798 x 1440 mm; Medos. razdalja: 2583 mm; Pnevmatike: 205/45 R17; Masa/nosilnost: 1233/440 kg; Prtljažnik: 391–1069 l. |
Največja hitrost: 200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9 s; Poraba goriva (EU): 5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,4 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km. |
Cena: osnovni model (SCe 75 life): 10.990 €, testno vozilo: 21.410 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
videz, oprema, zmogljivosti |
![]() |
sunkovito speljevanje, preglednost nazaj |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- clio
- EDC
- initiale paris
- Renault
- TCe
- test