Seat
Še je upanje! Seat se vrača h koreninam …
Pred časom je iz skupine Volkswagen prišla vest, da se bo Seat počasi oddaljil od proizvodnje avtomobilov in postal ponudnik mikromobilnosti. A kaže, da se zgodba obrača.
Torek, 23. januar 2024
Ni bilo dolgo nazaj, ko je prišla na dan novica, da bo Seat svoje mesto v koncernu Volkswagen prepustil svoji mlajši podznamki Cupra in se postopoma poslovil od avtomobilskega sveta. To je potrdil direktor skupine Volkswagen Thomas Schäfer z izjavo: »Prihodnost Seata je Cupra.« Cupra je pač postala veliko bolj priljubljena, za Seat pa se je s tem še nekoliko zmanjšal prostor na trgu. Znamenita španska znamka sicer ni bila čisto odpisana, ampak naj bi se preusmerila v svet električnih skirojev in lahkih štirikoles.
Tako je bilo mišljeno do nedavnega, sedaj pa kaže, da se bo Seat le obdržal na avtomobilski sceni. Nalašč ali malce po nesreči je spremenjene načrte izdal Marcus Gossen, ki je direktor znamk Seat in Cupra v Veliki Britaniji. V pogovoru za Autocar je izdal, da bo v prihodnjih petih letih Seat še vedno izdeloval avtomobile in dodal: "Trdo delamo, da bi imeli pravo vstopno raven za skupino VW, in vodilni za to je Seat SA v Španiji." Torej naj bi se Seat v skupini VW pozicioniral na dno in ponudil cenovno najugodnejšo različico električnega avtomobila. Ta naj bi imel enako zasnovo kot Volkswagnov ID.1, ki ga pričakujemo leta 2026. Na ta način bo nadaljeval zgodbo malčka mii electric, ki ga je nedolgo nazaj še proizvajal, pa tudi marsikaterega drugega »ljudskega« modela iz svoje zgodovine.
Konec koncev je Seat vse skupaj začel s svojo različico enega najmanjših in najbolj legendarnih avtomobilov vseh časov, modelom 600. Slednji je bil španska različica fiata 600 in »našega« fička.