Anonimnež z vsebino
TEST IN OCENA: Suzuki SX4 S-cross 1,4 boosterjet allgrip hybrid
Suzukijev križanec je izrazito povprečnega videza, a za soliden denar ponuja zares zelo veliko. Poznan 1,4-litrski turbobencinar je bil nadgrajen z blagim hibridnim sistemom.
Petek, 9. oktober 2020
Aktualno generacijo suzukija SX4 poznamo že od leta 2013, pred približno štirimi leti pa je doživel zadnjo obsežnejšo prenovo. Pred kratkim so ga spet pomladili, a tokrat pri pogonski tehniki, kjer mladost in kupce lovi z 48-voltnim blagim hibridnim pogonskim sklopom.
Osnova je 1,4-litrski prisilno polnjen bencinski motor, ki tokrat ponuja za osem kilovatov manj moči, in sicer 95 kW (129 KM). Obenem je nekoliko večji največji navor obeh motorjev skupaj z 235 Nm, tako da so tovarniški podatki o trajanju pospeška do stotice pri obeh enaki. V praksi je stvar precej boljša kot pri klasičnem bencinarju, saj je pospeševanje bolj zvezno in odzivno. Prav tako so ugodnejši podatki o porabi goriva, ki naj bi bila po trditvah tovarne za 1,1 litra manjša kot pri
primerljivi izvedbi s štirikolesnim pogonom in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. Naše testno povprečje se je ustavilo pri zmernih sedmih litrih, kar je upoštevaje zasnovo križanca s kar 18-centimetrsko oddaljenostjo karoserije od tal, štirikolesni pogon in poskočno naravo pogonskega sklopa zelo dober rezultat.
Vožnje le na električni pogon ne pozna, je pa precej občutna pomoč malega elektromotorja pri močnejšem pospeševanju.
Ob pohvali na račun pogona, ki mu najbolje uspeva kljubovati zobu časa, se na ostalih področjih nekoliko slabše drži. Videz je vse prej kot atraktivno izstopajoč, kar smo nekajkrat dokazali med iskanjem po parkirišču nakupovalnih centrov. Že tako oblikovno neizrazit avtomobil je bil kaznovan še s sivo barvo in je zato izstopal kot gospodinja na koncertu Jana Plestenjaka. Tudi v notranjosti ni veliko boljše. Uporabljene je preveč »japonsko svetleče« plastike, ki ji kljubuje le soliden
infotainment. Pozitivna točka je prostornost in prilagodljivost notranjosti, ki zlahka zadosti družinskim potrebam.
Vse skupaj uspe rešiti le solidna cena, ki za najdražji model na ceniku, kakršnega smo testirali, znaša 23.990 evrov.
Suzuki SX4 S-cross 1,4 boosterjet allgrip hybrid elegance top |
Vozilo in motor: kompaktni križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1373 ccm, 95 kW (129 KM) pri 5500/min, 235 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4300 x 1785 x 1580 mm; Medos. razdalja: 2600 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1265/520 kg; Prtljažnik: 440–1269 l. |
Največja hitrost: 190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 6,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,0 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km. |
Cena: osnovni model (1,0 boosterjet comfort): 17.200 €, testno vozilo: 24.390 €; Magyar Suzuki Zrt., podružnica v Sloveniji. |
![]() |
zmogljivost in varčnost pogonskega sklopa |
![]() |
neizrazit videz, plastična notranjost |
![]() |
brez napak |