Avto.info

BMW M5

To je novi M5!

Novi M5 je naposled le podlegel elektrifikaciji ter je s priključnohibridnim pogonskim sklopom s 535 kW (727 KM) najmočnejša petica doslej.

Četrtek, 27. junij 2024

Gre za v osnovi enak pogonski sklop kot v XM, kombinacijo prisilno polnjenega 4,4-litrksega bencinskega troja in elektrike, le da prvi samostojno razvije 424 kW (577 KM), ob podpori elektrike pa skupaj kar 535 kW (727 KM) moči in 1.000 Nm navora.

Obenem je novi M5 z 2.445 kg občutno težji od predhodnika (1.971 kg), tako da kljub večji moči za pospešek do stotice potrebuje 3,5 sekunde oziroma drobec več, medtem ko največja hitrost ostaja omejena pri 250 km/h (oziroma 306 km/h s paketom M Driver’s Package).

Elektrike je za okoli 40 km vožnje, sicer pa obema motorjema streže osemstopenjski menjalnik M Steptronic ter moč na cesto prenaša prek štirikolesnega pogona xDrive. Po želji je mogoče vklopiti tudi dvokolesno gnan režim – na zadnji kolesi, seveda!

Poleg aktivnega osrednjega diferenciala, ki delež moči po želji razporeja med sprednji in zadnji kolesi sta taka tudi na oseh in za prerazporejanje moči med levo in desno kolo, poleg tega pa se avto ponaša tudi s temeljito spremenjenim podvozjem, vključno z lažjimi sprednjimi dvojnimi trikotnimi vodili.

Oblikovno se od običajne petice razlikuje po širših blatnikih in drugih športnih dodatkih, obut pa je v 20- in 21-palčna kolesa s pnevmatikami velikosti 285/40 ZR20 spredaj in 295/35 ZR21 zadaj. Prav tako je dodelan tudi zavorni sistem s koluti premera kar 40,6 cm spredaj in 39,4 zadaj.

V športno ukrojeni notranjosti nima školjkastih sedežev, temveč športno ukrojene, a vseeno tudi udobne sedeže, sicer pa se avto ponaša z znano arhitekturo dveh zaslonov ter novim volanom z značilnima stikaloma M1 in M2, ki služita kot bližnjici do izbranih nastavitev.

Na ceste bo zapeljal jeseni, nemške cene pa se začenjajo pri 144 tisoč evrih.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.