BMW serije 3
Vozili smo novo trojko!
Prejšnji teden smo na Bavarskem nabirali prve vtise z novim oziroma prenovljenim BMW serije 3.
Sreda, 21. september 2022
Svežino so sedmi generaciji tega najuspešnejšega BMW-jevega modela vdahnili zlasti novi odbijači in s poudarjeno masko bolj športno ukrojen sprednji del, katerega med drugim dopolnjujejo še ostreje zarezani žarometi z dnevnimi lučmi, v obliki obrnjene črke L.
Notranjost je dobila ukrivljen zaslon v stilu modela iX ter drugih najnovejših BMW-jev – v resnici ga sestavljata dva zaslona, 31,2 in 37,8 cm merita v premeru, podprta z osmo generacijo infotainmenta s spletnimi in oblačnimi povezavami, številnimi aplikacijami drugih ponudnikov (apple car play in android auto, spotify, alexa)…
Motorno paleto sestavljajo po štirje bencinski in dizelski stroji z razponom moči med 110 in 275 kW (med 150 in 360 KM) ter dva priključna hibrida s 150 ali 215 kW (204 ali 292 KM). Prav vsi so že v osnovi opremljeni s samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami prenosa, ročni se umika iz ponudbe.
Ostala tehnika, vključno s podvozjem in njegovimi nastavitvami, ostaja nespremenjena, kar pomeni tudi praktično enako visoko raven voznih lastnosti in dinamike, s katero ta limuzina in karavan ostajata v svojem razredu med najprepričljivejšimi izbirami,
Cene na slovenskem trgu se začenjajo pri 40.550 za vstopno bencinsko različico 318i oziroma pri 44.500 evrih za 316d (karavan je 1.700 evrov dražji), kar je dobrih pet tisočakov več kot pri prejšnjem modelu.