Avto.info

Citroën ë-C3

V Sloveniji smo spoznali novega citroëna ë-C3, na ceste bo zapeljal junija 2024

Citroën je v Sloveniji premierno predstavil novo generacijo modela C3, ë-C3, natančneje, saj bo sprva na voljo v povsem električni različici in ceno pod 25 tisočaki.

Sreda, 6. december 2023

Najuspešnejši Citroënov model (od lansiranja prve generacije leta 2002 je bilo v Sloveniji prodanih skoraj 20 tisoč vozil) v svoji četrti generaciji prinaša povsem nov dizajn in kot prvi model znamke tudi nov logotip, predvsem pa temelji na Stellantisovi platformi Smart Car, ki omogoča dostopno ceno vozila in je zasnovana (tudi) za električni pogon.

Ob aktualnemu modelu podobni dolžini in širini je okoli 10 cm višji, kar pomeni višji položaj sedenja in boljšo preglednost, poudarek pa je, tako direktor marketinga Dejan Debernardi, na opremi in udobju. Poleg sedežev Citroën Advanced Comfort se namreč tokrat prvič ponaša tudi z vzmetenjem Citroën Advanced Comfort.

Udobje bomo lahko iz prve roke potrdili (ali morebiti ovrgli) po prvih prevoženih kilometrih, tokrat pa smo si lahko na statični predstavitvi avtomobil podrobno ogledali, se vanj usedli in ga natančno pretipali. Ker gre še za enega prvih predserijskih vozil o kakovosti materialov in izdelave ne moremo soditi, zato pa lahko zapišemo, da po prvih vtisih sodeč deluje prav simpatično, tudi prostorsko je nekje v okvirih tega razreda. Prtljažnik, denimo, sprejme 310 litrov.

Ë-C3 bo sprva na voljo z baterijo kapacitete 44 kWh in dosegom do 320 km, sledi še različica z baterijo s 30 kWh in dosegom do 200 km. Polnjenje je mogoče s 100 kW DC in 11 kW AC. Za pogon sprednjih koles skrbi elektromotor s 83 kW (113 KM), kar zadošča za pospešek do stotice v 11 sekundah in doseganje hitrosti do 135 km/h.

Konec prihodnjega leta bo ponudbo dopolnil še C3 s klasičnim motorjem, 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom s 74 kW (100 KM) in robotiziranim menjalnikom, nekoliko kasneje še enako močan blagi hibrid.

Oprema bo razdeljena v tri pakete (you, plus in max), podrobnosti katerih še niso znane. Ë-C3 z večjo baterijo bo pri nas stal pod 25 tisoč evri (brez upoštevane subvencije), natančni ceniki bodo na voljo v prvih mesecih prihodnjega leta, prva vozila pa bodo na slovenske ceste zapeljala v juniju.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.