Avto.info

Citroën C5 aircross

To je novi citroën C5 aircross

V Parizu smo se udeležili razkritja novega C5 aircross, največjega in najnovejšega Citroënovega križanca.

Sreda, 30. april 2025

Včeraj je v mestu ob Seni je potekala svetovna premiera novega citroëna C5, katere so se udeležili predstavniki sedme sile in številni vplivneži z vsega sveta. Seveda smo bili tam tudi mi, zato smo lahko pobliže spoznali tega novega križanca, ki bo na slovenske ceste zapeljal letos jeseni.

Serijski avto je v dobršni meri podoben nedavno predstavljenemu konceptu, kar pomeni ostro urezane in prepoznavne linije nove generacije Citroënovih vozil. Po modelih C3, C3 aircross in aktualnem C4 ga zaznamuje tudi značilen svetlobni podpis LED elementov, posebej pa velja omeniti tudi zadnji oziroma D stebriček, ki poleg oblikovne drznosti prispeva tudi k boljši aerodinamiki.

Obenem je z dolžino 462 cm novinec 15 cm daljši od predhodnika, nekoliko širši in za 60 mm radodarnejši v medosju, kar se odraža v prostornejši kabini, predvsem za zadaj sedeče potnike. Obenem je, vsaj na prvi otip, notranjost odeta v kakovostne materiale in arhitekturno ustvarja zelo prijeten bivanjski občutek.

Omeniti velja pokončen osrednji zaslon premera 33 cm, največji v katerem koli vozilu znamk skupine Stellantis (imenujejo ga »waterfall touchscreen«), ki se od zgornjega roba armaturne plošče razteza vse do sredinske konzole med sedežema. Ponaša se s številnimi sodobnimi funkcijami in možnosti povezljivosti, voznikov zaslon premera 25,4 cm pa povezuje še sistem HUD za prikaz podatkov na vetrobranskem steklu oziroma v vidnem polju voznika.

Novi C5 aircross temelji na Stellantisovi platformi STLA medium, torej enaki, kot opel grandland ali Peugeotova križanca 3008 in 5008, z njimi pa si deli tudi pogonsko tehniko. To pomeni, da bo avto na voljo z 1,2-litrskim blagim hibridom s 107 kW (145 KM), 1,6-litrskim priključnim hibridom s 143 kW (195 KM) in v dveh električnih različicah – z manjšo baterijo kapacitete 73 kWh, močjo 157 kW (214 KM) in dosegom 520 km ali z večjo, ki ima kapaciteto 97 kWh, moč motorja 170 kW (231 KM) in obljublja doseg do 680 km.

Toliko za pokušino, kaj vse pa smo še izvedeli o novem Citroënovem zastavonoši, pa v prihodnji številki revije Avto fokus (AF310).

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.