Utilitarec
TEST IN OCENA: Dacia jogger 1.0 TCe 110 extreme
Najcenejši 7-sedežnik pri nas ni le cenovno preudarna, ampak tudi prostorsko učinkovita izbira. Tudi bencinski trivaljnik je skromen in varčen, edino paket opreme extreme daje nekaj prestiža.
Četrtek, 30. maj 2024
Dacia že zelo dolgo velja za sinonim zelo dobrega razmerja med plačanim in dobljenim. V zadnjih letih je z občutno rastjo cen na celotnem avtomobilskem trgu ta znamka vseeno zašla v nekoliko manj ugoden položaj. Vseeno pa se v njihovi ponudbi še vedno najdejo opaznejše kupčije, med katerimi izstopa jogger v izvedbi s sedmimi sedeži.
Če smo natančni, je cena joggerja lahko le 2.741 evrov na sedež (19.190), kar je pri omejeni ponudbi modelov, ki sploh ponujajo tretjo vrsto sedežev, naravnost odlično. Tokratni testirani primerek je bil sicer dražji, saj gre za najbolje opremljeno različico extreme. Pri njem ne gre za prestiž, ampak za postavke, kot so samodejna klimatska naprava, prostoročno upravljanje (kartica) in kamera za vzvratno vožnjo, pa še paketa za bogatejšo multimedijo in učinkovitejšo varnost s seznama doplačil.
Vseeno svoje uporabnosti niti v takšni konfiguraciji ne more skriti. Hrup v kabino prodira malenkost opazneje, materiali so plastični in trpežni, marsikaj, denimo odpiranje vrat, pa zahteva nekoliko »tršo« roko kot v kakem renaultu.
900 evrov staneta šesti in sedmi sedež v tretji vrsti.
V kontekst nekako spada tudi bencinski litrski trivaljnik z močjo 81 kW (109 KM), a z živahnostjo prijetno preseneti. Sicer ni najbolj uglajen na svetu, pa tudi 6-stopenjski ročni menjalnik ne gre kot maslo skozi nož, pa je vseeno dostojno kos nalogi v tako velikem avtomobilu. Le priganjanja ne mara, pa tudi polna obremenjenost mu ne godi, je pa zato vzorno varčen, kar je med našim preizkusom dokazal s povprečjem sedmih litrov.
Če se zdi, da smo nad utilitarnostjo joggerja razočarani, naj poudarimo, da to ne drži. Le tako je namreč mogoče doseči sprejemljivo ceno, ki marsikateri družini omogoča nakup prostornega, uporabnega in razmeroma sodobnega avtomobila. Pa naj ima ogromen prtljažnik ali pa sedem sedežev.
Dacia jogger 1.0 TCe 110 extreme |
Vozilo in motor: karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 81 kW (109 KM) pri 5000/min, 200 Nm pri 2900/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 1. |
Velikost: : 4547 x 1784 x 1631 mm; Medos. razdalja: 2898 mm; Pnevmatike: 205/60 R16; Masa/nosilnost: 1280/582 kg; Prtljažnik: 160/506–1807 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (WLTP): 5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,0 l/100 km; Izpust CO2: 130 g/km. |
Cena: osnovni model (1.0 eco-G 100 essential): 18.890 €, testno vozilo: 23.165 €; GA Adriatic, d.o.o., Ljubljana. |
![]() |
videz, oprema, cena osnovnega, poraba |
![]() |
zvočna zatesnitev kabine, trda vrata, »cukanje« motorja |
![]() |
brez napak |