Aktualno
Hyundai nadaljuje z razvojem nove generacije bencinskih in dizelskih motorjev
Hyundaijev izvršni tehnični svetovalec Albert Biermann je z novinarji spregovoril o prihodnosti motorjev z notranjim zgorevanjem.
Četrtek, 15. september 2022
Zdi se, da je svet ljubiteljev in poznavalcev avtomobilizma trenutno razdeljen na dva pola - zagovornike in nasprotnike elektrifikacije vozil. Naša naloga ni, da bi sodili ali delali zaključke, in čeprav se zdi, da so stroji brez emisij naša prihodnost, trenutno ne moremo izključiti motorjev z notranjim izgorevanjem. Takšnega mnenja so tudi pri Hynudaiju.
Avstralski novinarji portala CarExpert so pred kratkim imeli priložnost govoriti s Hyundaijevim izvršnim tehničnim svetovalcem Albertom Biermannom, ki si je med nedavno vožnjo prototipov N Vision 74 in RN22e vzel čas za pogovor s predstavniki sedme sile.
"Nadaljujemo z razvojem motorjev z notranjim izgorevanjem, da bodo ustrezali nižjim emisijskim standardom. Nimamo druge izbire. Mislim, ne bomo obupali nad klasičnimi motorji, saj smo globalni igralec. V več regijah še nekaj časa ne bo na voljo nobene infrastrukture za električna vozila," je Biermann dejal za CarExpert. To je situacija, o kateri se že dolgo govori in piše – ni vsaka regija tega sveta pripravljena na revolucijo električnih vozil, stopnja uvajanja električnih vozil pa se od države do države zelo razlikuje. Če nekatere zvezne države v ZDA in nekatere evropske ter azijske države vlagajo milijarde v polnilno infrastrukturo, na drugi strani obstajajo države in celotne regije, kjer sploh še niso začeli graditi polnilnih postaj.
Dokler električni avtomobili ne bodo postali cenovno dostopnejši in primerni za uporabo v vseh regijah, bo Hyundai še naprej razvijal motorje z notranjim izgorevanjem. Bodo vsi popolnoma novi ali samo posodobljeni? "Morda bo potrebno uvesti novo družino motorjev, saj bo standard Euro 7 precej zahteven, zanj pa bo potreben intenziven razvoj. To imamo na dnevnem redu," je zaključil Albert Biermann.