Hyundai santa fe
Novi santa fe je tu
Hyundai je v Slovenijo pripeljal svojo novo admiralsko ladjo, pet generacijo velikega športnega terenca santa fe.
Petek, 20. september 2024
Avto je drzno oblikovan o tem ni dvoma in svojimi odsekanimi ravnimi linijami izstopa iz množice, svoje pa dodajajo tudi številni elementi, tako svetlobni kot tudi drugi, v obliki črke H.
Z dolžino 4.830 mm je 45 mm dalji od predhodnika, ob enaki širini in nekaj veči višini pa z 2.815 mm radodarnejši tudi v medosju, kar pomeni prostornejšo notranjost. Ta je lahko opremljena s petimi, šestimi ali sedmimi sedeži, v vsakem primeru odeta v kakovostne materiale ter dvema zaslonoma premera 31,2 cm.
Izbirate lahko med petimi barvami notranjosti in več barvami zunanjosti ter platišči premera med 18 in 20 palci, obenem pa je avto bogato založen z varnostnim pripomočki in sistemi ter drugo opremo. Ta je razdeljena v tri pakete, na voljo je še nekaj doplačil.
Manj izbire je pri motorjih. Za pogon namreč skrbi bodisi hibridni pogonski sklop s prisilno polnjenim 1,6-litrskim bencinskim motorjem in 158 kW (215 KM) bodisi njegova priključna različica s 186 kW (253 KM). Prvi je na voljo s pogonom na dve ali na vsa štiri kolesa, drugi le s štirikolesnim pogonom, medtem ko dizelskega motorja ni v ponudbi.
Sicer pa vstopni santa fe stane 49.990 evrov oziroma 55.900 evrov s pogonom na štiri kolesa, za priključnohibridno različico pa je treba odšteti vsaj 59.400 evrov.