Avto.info

Narejena za voznika

TEST IN OCENA: Mazda3 G150 exclusive-line

Mazda3 izpostavlja zelo dobre vozne lastnosti ter odlično ergonomijo za volanom. Z bencinskim motorjem s 110 kW (150 KM) je nekaj manj poskočna od turbo tekmecev.

Avtor: Anže jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 26. oktober 2024

Mazda pri svojih avtomobilih ubira nekoliko drugačen pristop od (večine) tekmecev in poudarja bistvo – torej avtomobil, ki je v prvi vrsti namenjen vožnji in ne brskanju po številnih menijih in funkcijah kot pri domačem televizorju velikega zaslona.

Pa začnimo z njim – seveda ga ima, nameščenega visoko na sredinski konzoli, s povezavama Apple in Android (polnjenje telefona je lahko brezžično) ter navigacijo vred. V premeru ima 26 centimetrov in resda nekaj preprostejšo grafiko, a zato toliko preglednejše menije. Upravljanje na dotik deluje le takrat, ko avto stoji, med vožnjo uporabljate velik vrtljiv gumb – skupaj s fizičnimi stikali klimatske naprave klasična, a še vedno daleč najboljša rešitev.

Tistim voznikom, ki resnično uživajo v vožnji, je Mazdina trojka pisana na kožo.


Nasploh je ergonomija vrhunska, saj si sedež in volan brez kakršnih koli kompromisov zlahka nastavite v idealen položaj, prostora na sprednjih sedežih je dovolj tudi za višjerasle. Zadaj ga je nekaj manj in tamkaj sedeči potniki začno kolena kaj kmalu tiščati v naslonjala sedežev pred seboj ter se z glavo dotikati stropa – pač davek zaradi klinasto urezane športne oblike, ki obenem krni tudi preglednost.

Zato pa so vozne lastnosti športno poudarjene, volan je zelo natančen, ročni menjalnik prav tako. Priganjanje skozi zavoje in vrtenje motorja proti višjim vrtljajem je pravi užitek, je pa res, da avto začne precej hitro z nosom siliti ven iz ovinka – še posebej na mokrem. Zaradi konkretne prostornine motorja ga pri umirjeni vožnji pravzaprav ni treba prav nič priganjati, je pa res, da je takrat manj poskočen od turbo tekmecev.

Tudi porabi kakšen deciliter več, sicer pa trojka s to srednjo motorno možnostjo ter zares temeljito opremo, ki med drugim zajema tudi celovit nabor varnostnih sistemov, matrične žaromete LED in avdiosistem Bose, stane dobrih 30 tisočakov.
 

Mazda3 G150 exclusive-line
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 110 kW (150 KM) pri 6000/min, 213 Nm pri 4000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.460 x 1.795 x 1.435 mm; Medos. razdalja: 2.725 mm; Pnevmatike: 215/45 R18; Masa/nosilnost: 1.384/491 kg; Prtljažnik: 358–1.026 l.
  Največja hitrost:  206 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,6 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 128 g/km.
  Cena:  osnovni model (mazda 3 G122 prime-line): 25.090 €, testno vozilo: 31.310 €; Mazda Motor Slovenija d.o.o., Ljubljana.
vozne lastnosti, kakovostna notranjost, funkcionalnost in ergonomija  prostor na zadnjih sedežih, preglednost  brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.