Peugeot E-3008
Novi 3008 je privlačni fastback z zmogljivimi električnimi pogonskimi sklopi
Z novo generacijo je peugeot 3008 zrasel in postal bolj dinamičen. Električni model bo ponujal baterije s kapaciteto do 98 kilovatnih ur in do 700 kilometrov dosega.
Sreda, 13. september 2023
Peugeot 3008, ki je z izjemno uspešno drugo generacijo v več kot 130 državah našel več kot milijon kupcev, se v tretje predstavlja s popolnoma novo zasnovo in novo karoserijsko obliko fastaback. Novi 3008 je prvič popolnoma električni avtomobil, ki mu bodo sledile klasične in priključnohibridne različice.
V primerjavi s predhodnikom se je s 4,54 dolžine potegnil za devet centimetrov, v širino je z 1,90 metra pridobil šest centimetrov, z 1,64 metra pa dva centimetra v višino. V notranjosti, ki smo jo prek fotografij že predhodno spoznali, bomo našli zasnovo panoramic i-cockpit s 53-centimetrskim (21-palčnim) ukrivljenim zaslonom za instrumentno ploščo in multimedijsko napravo, manjkal pa ne bo niti projekcijski zaslon. Sprednja sedeža sta dobila certifikat nemškega združenja za zdrav hrbet AGR, in sta pri opremi GT lahko ogrevana in hlajena ter ponujata tudi funkcijo masaže. Zrasel je tudi prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri 520 litrov. Ob tem bo uporabnikom v kabini skupaj na voljo še 34 litrov prostora v 17 odlagalnih mestih.
Novinec z oznako E-3008 je zasnovan na novi koncernski platformi STLA medium, za katero velja “electric first”, kar pomeni, da je v osnovi razvita za električne pogonske sklope, a lahko gosti tudi klasične motorje na notranje zgorevanje. V dnu vozila z medosno razdaljo 2,73 metra bosta lahko vgrajeni bateriji s kapaciteto 73 ali 98 kilovatnih ur, ki zagotavljata do 525 oziroma do 700 kilometrov dosega.
Na izbiro bodo različica z enim elektromotorjem s 157 kilovati (213 KM) v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 73 kilovatnih ur, različica long range z elektromotorjem, ki zmore 170 kilovatov 170 kilovatov (231 KM) in prinaša baterijo s kapaciteto 98 kilovatnih ur, ter izvedba dual motor z dvema motorjema s skupno močjo 240 kilovatov (326 KM), ki se napajata z baterijo s kapaciteto 73 kilovatnih ur.
Polnjenje z izmeničnim tokom lahko poteka z močjo do 22 kilovatov, z enosmernim pa do 160 kilovatov, s čimer je mogoče baterijo napolniti od 20 do 80 odstotkov v 30 minutah. Poleg tega je avtomobil opremljen tudi s funkcijo V2L, ki omogoča napajanje zunanjih naprav.
Novi 3008 bo s kopico asistenčnih sistemov omogočal polavtonomno vožnjo druge stopnje. Več informacij o njem bo znanih pred uradnim lansiranjem leta 2024, že zdaj pa vemo, da bo na voljo s paketoma opreme allure in GT, pri čemer bo prvi vključeval oblazinjenje iz tkanine, instrumentno ploščo s 25,4-centimetrskim (10-palčnim) zaslonom in 19-palčna platišča, drugi pa oblazinjenje iz alkantare, žaromete pixel LED, panoramic i-cockpit in 20-palčna platišča.
Oznake:
- E-3008
- fastback
- panoramic i-cockpit
- Peugeot