Avto.info

Peugeot E-3008

Novi 3008 je privlačni fastback z zmogljivimi električnimi pogonskimi sklopi

Z novo generacijo je peugeot 3008 zrasel in postal bolj dinamičen. Električni model bo ponujal baterije s kapaciteto do 98 kilovatnih ur in do 700 kilometrov dosega.

Sreda, 13. september 2023

Peugeot 3008, ki je z izjemno uspešno drugo generacijo v več kot 130 državah našel več kot milijon kupcev, se v tretje predstavlja s popolnoma novo zasnovo in novo karoserijsko obliko fastaback. Novi 3008 je prvič popolnoma električni avtomobil, ki mu bodo sledile klasične in priključnohibridne različice.

V primerjavi s predhodnikom se je s 4,54 dolžine potegnil za devet centimetrov, v širino je z 1,90 metra pridobil šest centimetrov, z 1,64 metra pa dva centimetra v višino. V notranjosti, ki smo jo prek fotografij že predhodno spoznali, bomo našli zasnovo panoramic i-cockpit s 53-centimetrskim (21-palčnim) ukrivljenim zaslonom za instrumentno ploščo in multimedijsko napravo, manjkal pa ne bo niti projekcijski zaslon. Sprednja sedeža sta dobila certifikat nemškega združenja za zdrav hrbet AGR, in sta pri opremi GT lahko ogrevana in hlajena ter ponujata tudi funkcijo masaže. Zrasel je tudi prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri 520 litrov. Ob tem bo uporabnikom v kabini skupaj na voljo še 34 litrov prostora v 17 odlagalnih mestih.

Novinec z oznako E-3008 je zasnovan na novi koncernski platformi STLA medium, za katero velja “electric first”, kar pomeni, da je v osnovi razvita za električne pogonske sklope, a lahko gosti tudi klasične motorje na notranje zgorevanje. V dnu vozila z medosno razdaljo 2,73 metra bosta lahko vgrajeni bateriji s kapaciteto 73 ali 98 kilovatnih ur, ki zagotavljata do 525 oziroma do 700 kilometrov dosega.

Na izbiro bodo različica z enim elektromotorjem s 157 kilovati (213 KM) v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 73 kilovatnih ur, različica long range z elektromotorjem, ki zmore 170 kilovatov 170 kilovatov (231 KM) in prinaša baterijo s kapaciteto 98 kilovatnih ur, ter izvedba dual motor z dvema motorjema s skupno močjo 240 kilovatov (326 KM), ki se napajata z baterijo s kapaciteto 73 kilovatnih ur.

Polnjenje z izmeničnim tokom lahko poteka z močjo do 22 kilovatov, z enosmernim pa do 160 kilovatov, s čimer je mogoče baterijo napolniti od 20 do 80 odstotkov v 30 minutah. Poleg tega je avtomobil opremljen tudi s funkcijo V2L, ki omogoča napajanje zunanjih naprav.

Novi 3008 bo s kopico asistenčnih sistemov omogočal polavtonomno vožnjo druge stopnje. Več informacij o njem bo znanih pred uradnim lansiranjem leta 2024, že zdaj pa vemo, da bo na voljo s paketoma opreme allure in GT, pri čemer bo prvi vključeval oblazinjenje iz tkanine, instrumentno ploščo s 25,4-centimetrskim (10-palčnim) zaslonom in 19-palčna platišča, drugi pa oblazinjenje iz alkantare, žaromete pixel LED, panoramic i-cockpit in 20-palčna platišča.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.