Škoda kodiaq
Novi kodiaq je večji in elegantnejši od uspešnega predhodnika
Škodin veliki križanec je z drugo generacijo zrasel v vse smeri in se lahko pohvali z rekordno velikim prtljažnikom. Ob tem prinaša tudi nove tehnologije in priključnohibridno izvedbo.
Četrtek, 5. oktober 2023
V primerjavi s predhodnikom se je v dolžino potegnil za šest centimetrov in meri 4,75 metra. Ob tem meri 1,84 metra v širino in seže 1,66 metra v višino. Zrasla je tudi njegova medosna razdalja, ki znaša 2,79 metrov in prinaša zelo prostorno notranjost.
Zunanja oblika spredaj kaže na evolucijo sedanjega modela, medtem ko je zadek s poudarjenima C-stebričkoma in zadnjimi lučmi v obliki črke C bolj očitno spremenjen. Oblikovalci so posvetili veliko pozornosti aerodinamiki in dosegli majhen količnik zračnega upora, ki znaša le 0,28. Sprednji matrični žarometi imajo za 50 odstotkov več svetilnih elementov in zagotavljajo 15 odstotkov več svetilnosti kot pri sedanjem modelu. V LED tehniki lahko svetijo tudi zadnje luči, ki premorejo funkcijo pozdrava, bok pa krasijo platišča velikosti od 17 do 20 palcev.
Kabina lahko sprejme do sedem potnikov, pri čemer imata tista v tretji vrsti zdaj več prostora tako za noge kot za glave. V primerjavi s predhodnikom je zrasel tudi prtljažnik, ki je pridobil 75 litrov prostora in pri petsedežni izvedbi meri od 910 do 2.105 litrov, pri sedemsedežni pa ponuja 340 litrov za tretjo vrsto, 845 litrov za drugo vrsto in do 2.035 do sprednjih sedežev.
Armaturna plošča, ki smo jo že spoznali, je opremljena s 25,4-centimetrskim (10-palčnim) zaslonom namesto klasičnih merilnikov in s 33-centimetrskim (13-palčnim) osrednjim zaslonom na dotik. Tu so tudi trije fizični vrtljivi gumbe za nadzor klimatske naprave, ki gostijo 3,1-centimetrske (1,25-palčne) prilagodljive zaslončke.
Pestro motorno paleto sestavljajo dva,bencinska, dva dizelska in priključnohibridni pogonski sklop. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,5-litrski blagohibridni TSI s 110 kilovati (150 KM), nad katerega se bo uvrstil dvolitrski TSI s 150 kilovati (204 KM). Dizelske barve brani dvolitrski TDI v izvedbah s 110 in 142 kilovati (150 in 193 KM). Priključni hibrid 1,5-litrskemu bencinarju dodaja elektromotor ter ponuja 150 kilovatov sistemske moči (204 KM) in več kot 100 kilometrov električnega dosega. Moč se tu prenaša na sprednji kolesi per šeststopenjskega dvosklopčnega menjalnika DSG. Ostali motorji so povezani s sedemstopenjskim DSG, pri čemer močnejši različici bencinarja in dizla ponujata tudi štirikolesni pogon.
Tehnično plat zaokrožata popoln nabor varnostnih in asistenčnih sistemov in prilagodljivo vzmetenje DCC plus.
Novi kodiaq bo v prodajne salone prispel prihodnjo pomlad.
Oznake:
- kodiaq
- nova generacija
- priključni hibrid
- Škoda