M4 GT3 evo
To je najdražji BMW M4 v zgodovini, stane neverjetnih 578.000 evrov!
Uradne slike sicer ne dajejo občutka, da je dolg skoraj toliko, kot serija 7, in širok kot bugatti chiron.
Petek, 31. maj 2024
Cestni M4 je v začetku leta doživel prenovo, zdaj pa jo je BMW namenil še dirkalnim različicam.
Uradne slike sicer ne dajejo občutka, kako velik je M4 GT3 evo. S 502 centimetri dolžine je skoraj tako dolg kot serija 7, s 204 centimetri širine pa je približno tako širok kot bugatti chiron. Moč zagotavlja motor P58, 3,0-litrski šestvaljni twin-turbo s 590 'konji', moč pa se na asfalt prenaša prek šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika Xtrac.
Novi M4 GT3 EVO ima nove žaromete (enake kot cestna različica, vendar z rumenimi dnevnimi lučmi, ki smo jih videli pri omejeni izdaji M4 CS). Poleg novega videza so žarometi lažji in enostavnejši za servisiranje ter menjavo kot stari, zadaj pa so namestili laserske luči. Dirkalnik ima zdaj manjša ogledala in večje sprednje kolesne loke za boljši pretok zraka. Da bi povečal tlačno silo, je BMW spremenil kot masivnega spojlerja. Druge spremembe vključujejo posebne stabilizatorje na obeh oseh, večje zadnje zavorne kolute in optimiziran diferencial za lažje nastavitve.
Pred M4 GT3 evo je sedaj velik izziv, glede na to, da je aktualni model zabeležil več kot 80 zmag na dirkah GT3 in osvojil devet naslovov. Zainteresirane dirkalne ekipe ga lahko kupijo za 578.000 evrov, s čimer je najdražji M4 doslej, tako cestni kot dirkalni.