Volkswagen ID.buzz porsche renndienst
Dobrodušni ID.buzz v vlogi Porschejevega dirkaškega servisa
Porsche zopet uporablja Volkswagnova lahka dostavna vozila – po nekdaj transporterju so sedaj v livrejo dirkaškega servisa (Renndienst) odeli dvanajst električnih ID.buzz.
Petek, 3. marec 2023
Tako se ducat nizozemskih trgovcev spominja prvih tej vlogi namenjenih volkswagnov T1, legendarnih bullijev, ki jih je kot podporo svoji dirkalni ekipi prvič uporabil leta 1954 na sloviti italijanski dirki Mille Miglia.
Ker Porsche ni imel ustreznega lastnega vozila za te potrebe, so od petdesetih do sedemdesetih let prejšnjega stoletja uporabljali različna Volkswagnova gospodarska vozila, ki so med drugim služila za prevoz nekaterih kultnih dirkalnikov, kot so porscheji 904, 908, 910 in 917.
Porsche je leta 2020 sicer predstavil študijo vision renndienst (4. in 5. slika), futurističen električni kombi s sredinsko nameščenim voznikom, po enim sopotnikom na vsaki strani ter tremi sedeži v drugi vrsti. O serijski različici, žal, nikoli niso razmišljali.
Zato pa je Porsche na osnovi tretje generacije transporterja izdelal model B32, ki so ga uporabljali med leti 1983 in 1985. Poganjal ga je 3,2-litrski šestvaljni bokser s 170 kW (231 KM) iz modela 911 carrera S, kar je zadoščalo za pospešek do stotice v okoli šestih sekundah in največjo hitrost 290 km/h.
No, ko smo že pri visokozmogljivih kombiniranih vozilih; Volkswagen za letošnje leto bržkone pripravlja športnega ID.buzz v različici GTX, ki bo imel pogon na vsa štiri kolesa in okoli 300 »konj«.