Razkošje
TEST IN OCENA: Volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI R-line
To je morda zadnja priložnost, da izberete podaljšanega tiguana, saj pri novi generaciji ne bo več v ponudbi. Testni primerek namesto dodatne vrste sedežev ponuja ogromen prtljažnik, potovalno odličnost zagotavlja preizkušen TDI.
Sobota, 23. december 2023
Čeprav jih v prodajnih salonih srečujemo vse redkeje, imajo enoprostorci še vedno veliko ljubiteljev. Med športnimi terenci, ki so zamenjali uporabne družinske modele, na srečo še obstajajo alternative s primerljivo prostorsko radodarnostjo, kljub trendovsko visokemu podvozju.
Tiguan allspace je zanimiva alternativa, ne le zaradi možnosti dodatnih dveh sedežev zadaj, ampak je na voljo tudi brez njiju, kar pomeni, da ima zares ogromen prtljažnik s prostornino 760 litrov. Bolj udobna pa je tudi druga vrsta sedežev, kjer se lahko udobno namestijo trije odrasli potniki. Ti zaradi daljših vrat tudi nekoliko preprosteje vstopajo v vozilo.
219 dodatnih milimetrov meri allspace, kar med drugim pomeni tudi možnost namestitve dodatne vrste sedežev.
V kontekstu udobne družinske rabe je primerna izbira tudi motor, ki je poganjal testni avtomobil. Dvolitrski turbodizel, ki se je izkazal že neštetokrat, je tokrat ponujal 110 kilovatov (150 KM), kar za tako velik avtomobil ni ravno veliko, a povsem dovolj za prijetne potovalne lastnosti, ki jih še dodatno izboljša dvosklopčni samodejni menjalnik (DSG). Na poti v Dalmacijo in nazaj se je izkazal s povprečno porabo dobrih sedmih litrov, na bencinski črpalki pa smo se morali prvič oglasiti po
krepko več kot 800 prevoženih kilometrih.
Ob dobrih »starih« lastnostih avtomobila, ki je bil nazadnje temeljito prenovljen leta 2020, pa se najde tudi kakšna nerazumljiva pomanjkljivost. Bogato opremljen primerek s paketom R-line je denimo še vedno zahteval zagon s klasičnim ključem. Po drugi strani pa je tako s kakovostjo izdelave kot bogastvom preostale opreme izpolnil čisto vsa pričakovanja. Lahko bi rekli, da je ponekod celo preveč moderen, na primer pri nepraktičnih na dotik občutljivih gumbih na volanskem obroču.
Nedavno predstavljena nova generacija tiguana, ki prihaja prihodnje leto, se na srečo vrača h klasičnim gumbom, po drugi strani pa ne bo več na voljo v podaljšani izvedbi. Če želite razkošje prostora in vam manj izrazita oblikovna prihodnost znamke VW ni po godu, izkoristite še zadnjo priložnost in izberite aktualni tiguan allspace.
Volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI R-line |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4728 x 1839 x 1674 mm; Medos. razdalja: 2789 mm; Pnevmatike: 255/40 R20; Masa/nosilnost: 1714/596 kg; Prtljažnik: 760–1920 l. |
Največja hitrost: 199 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,8 s; Poraba goriva (WLTP): 5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km. |
Cena: osnovni model (1.5 TSI): 36.719 €, testno vozilo: 48.789 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
prostornost, udobje, varčnost motorja |
![]() |
cena, klasičen ključ, kapacitivni gumbi |
![]() |
brez napak |