Avto.info

Dacia duster 1.5 dCi 4x4 laureate

Še vedno brez pravih tekmecev

Dacia duster 1.5 dCi 4x4 laureate: Še vedno brez pravih tekmecev Dacia duster 1.5 dCi 4x4 laureate: Še vedno brez pravih tekmecev Veliko kupcev se za dusterja odloča zaradi posrečene zunanje oblike, zato je ob prenovi ostala skoraj nespremenjena.

Veliko kupcev se za dusterja odloča zaradi posrečene zunanje oblike, zato je ob prenovi ostala skoraj nespremenjena.

Tudi notranjost je doživela le manjše popravke. Glavna novost so opcijski sistem medi-nav ter stikala za pomik stekel na vratih.

Tudi notranjost je doživela le manjše popravke. Glavna novost so opcijski sistem medi-nav ter stikala za pomik stekel na vratih.

Na zadnji klopi je več kot dovolj prostora tako za noge kot za glavo.

Na zadnji klopi je več kot dovolj prostora tako za noge kot za glavo.

Prtljažnik je zaradi štirikolesnega pogona razmeroma plitek.

Prtljažnik je zaradi štirikolesnega pogona razmeroma plitek.

 

 

V zadnjem času videz velikokrat šteje več od vsebine. Ravno na to bi lahko pomislili ob posrečeno, že skoraj postavljaško oblikovanem športnem terencu Renaultove znamke za plitvejše žepe. A za dusterja to ne velja. Romun pod mišičasto postavo namreč ponuja preverjeni turbodizel francoskega porekla, ki je z 81 kilovati moči (110 KM) primerno zmogljiv, prožen in kultiviran. Preverjen in zanesljiv je tudi štirikolesni pogon, ki prihaja od Nissana in poleg osnovnega načina s pogonom na sprednji kolesi ponuja še samodejni način za spolzke podlage ter stalni prenos moči razmerju 50:50 za resnejšo terensko vožnjo. Posebnost tega modela je zelo kratka prva prestava šeststopenjskega ročnega menjalnika, kar na terenu uspešno nadomešča reduktor. Le poraba goriva bi lahko bila nižja, saj je na testu znašala 7,6 l/100 km.

Zahvaljujoč majhnim spremembam in novi opremi je udobnejši, njegova glavna aduta pa še naprej ostajata Renaultov turbodizel in Nissanov štirikolesni pogon.


A našteto je za dusterja veljalo že pred prenovo. Sedaj pa so mu namenili nekaj majhnih sprememb, ki so zelo dobrodošle pri vsakdanji uporabi. Denimo stikala za električni pomik stekel so s sredinske konzole prestavili na vrata, po novem so na voljo tudi Renaultova poznana multimedijska naprava z zaslonom na dotik media nav ter tovarniško vgrajena parkirna tipala. Žal se prenova ni dotaknila osnovnih elementov, na katerih se najbolj pozna varčevanje. Volanski obroč je tako še vedno nastavljiv zgolj po višini, sprednja sedeža s kratkim sedalom in precej mehkim oblazinjenjem pa sta tudi poslej razmeroma neudobna.

Skratka, duster je najbolj napredoval s ponudbo opreme, ki pa končno ceno približa 20 tisočakom. Kljub temu tudi po štirih letih še nima neposrednega tekmeca, ki bi v tem cenovnem okviru (brez popustov) ponujal kombinacijo sodobnega turbodizelskega motorja in štirikolesnega pogona.
 

Dacia duster 1.5 dCi 4x4 laureate

 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, ena odmična gred v glavi, dva ventila na valj, sistem vbrizgavanja preko skupnega voda (common rail), turbopolnilnik, hladilnik sesalnega zraka (intercooler); Prostornina: 1461 ccm; Vrtina in gib: 76 x 80,5 mm; Kompresijsko razmerje: 15,7 : 1; Največja moč: 81 kW (110 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 17,3 kg/kW (12,7 kg/KM); Največji navor: 240 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj kolutne; Elektronska podpora ABS, ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 3.
  Velikost:  44315 x 1822 x 1695 mm; Medosna razdalja: 2673 mm; Pnevmatike: 215/65 R16; Masa/nosilnost: 1400/480 kg; Prtljažnik: 443–1604 l.
  Največja hitrost:  168 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,9 s; Poraba (EU): 5,7/4,9/5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,6 l/100 km; Izpust CO2: 135 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.6 16V base): 10.300 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 17.500 evrov, z dodatno opremo: 19.535 evrov; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.

motor, štirikolesni pogon, prostornost, uporabnost, opcijski sistem media nav

položaj za volanom, poraba goriva

brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.