Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance
Velikodušen dizel(ček)



Zunanja oblika ne sodi med najbolj dinamične, a zato prinaša prostornost in uporabnost na ravni karavanov.

Umirjeno oblikovana armaturna plošča je ergonomsko odlično zasnovana in kakovostno izdelana. Zmoti le nerazumno nerodno upravljanje potovalnega računalnika.





CR-V ima zelo prostorno kabino in še bolj prostoren prtljažnik, ki meri od 589 do 1.669 litrov.

V času pametnih telefonov, tablic in super hitrega interneta je kakršno koli čakanje nesprejemljivo. A včasih se to le splača. To gotovo velja za Hondin 1,6-litrski turbodizelski motor, ki je na trg res prišel zelo pozno, a zato prekaša večino tekmecev.
Mali turbodizel nas je s poskočnostjo in varčnostjo navdušil že v civicu, še bolj pa preseneča v športnem terencu CR-V. Z 88 kilovati (120 KM) in 300 Nm navora sodi med zmogljivejše stroje v svojem razredu, kljub temu pa v 1,6 tone težkemu športnemu terencu od njega nismo pričakovali presežkov. A moramo priznati, da smo ga neupravičeno podcenjevali, saj že pri nizkih vrtljajih zelo odločno potegne, se z veseljem zavrti in pri tem ni preglasen. Pohvalo si zasluži tudi ročni šeststopenjski
menjalnik, ki je s kratkimi in natančnimi hodi prestavne ročice prav po Hondino dinamičen.
CR-V z osnovnim dizlom bo zadovoljil vse, ki želijo poskočen in prostoren športni terenec, a ne potrebujejo štirikolesnega pogona.
Zmogljivejši turbodizel zato priporočamo le tistim, ki se nočete odpovedati štirikolesnemu pogonu. CR-V z 1,6-litrskim strojem je namreč na voljo le v kombinaciji s pogonom na sprednji kolesi, kar mu prinaša nekaj prednosti v primerjavi z močnejšo različico. S to motorizacijo je dobrih sto kilogramov lažji in zato tudi varčnejši. Na testu je zahteval 6,9 litra goriva na sto kilometrov oziroma slab liter manj kot testni primerek z 2,2-litrskim strojem (AF165). Poleg tega je bolje vodljiv, saj
je manj nagnjen k podkrmiljenju.
Skratka, CR-V z malim turbodizlom je poskočen in suveren v vseh razmerah, ob tem pa tudi zgledno varčen. S serijskim paketom opreme elegance stane 26.490 evrov. Torej ni poceni, je pa okroglih štiri tisoč evrov cenejši od modela z 2,2-litrskim strojem in štirikolesnim pogonom ter s tem ponuja tudi štiri tisoč razlogov za razmislek o tem, če slednjega res potrebujete.
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dvakrat po dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu (common rail), turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1597 ccm; Vrtina in gib: 76,0 x 88,0 mm; Kompresijsko razmerje: 16,0 : 1; Največja moč: 88 kW (120 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 18,3 kg/kW (13,4 kg/KM); Največji navor: 300 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; Zavore: spredaj prisilno hlajene kolutne, zadaj hlajene kolutne, ABS z EBD, VSA; Število zvezdic EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4570 x 1820 x 1655 mm; Medosna razdalja: 2630 mm; Pnevmatike: 225/65 R17; Masa/nosilnost: 1611/489 kg; Prtljažnik: 589–1669 l. |
Največja hitrost: 182 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba (EU): 4,8/4,3/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km. |
Cena: osnovni model (2.0 i-VTEC comfort): 20.900 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 26.490 evrov, z dodatno opremo: 27.040 evrov; AC-Mobil, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
motor in menjalnik, ergonomija, kakovost izdelave, prostornost |
![]() |
neroden potovalni računalnik, preveč gumbov na volanu |
![]() |
brez napak |