Avto.info

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance

Velikodušen dizel(ček)

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček) Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček) Zunanja oblika ne sodi med najbolj dinamične, a zato prinaša prostornost in uporabnost na ravni karavanov.

Zunanja oblika ne sodi med najbolj dinamične, a zato prinaša prostornost in uporabnost na ravni karavanov.

Umirjeno oblikovana armaturna plošča je ergonomsko odlično zasnovana in kakovostno izdelana. Zmoti le nerazumno nerodno upravljanje potovalnega računalnika.

Umirjeno oblikovana armaturna plošča je ergonomsko odlično zasnovana in kakovostno izdelana. Zmoti le nerazumno nerodno upravljanje potovalnega računalnika.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček) Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček) Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček) Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček) CR-V ima zelo prostorno kabino in še bolj prostoren prtljažnik, ki meri od 589 do 1.669 litrov.

CR-V ima zelo prostorno kabino in še bolj prostoren prtljažnik, ki meri od 589 do 1.669 litrov.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance: Velikodušen dizel(ček)

V času pametnih telefonov, tablic in super hitrega interneta je kakršno koli čakanje nesprejemljivo. A včasih se to le splača. To gotovo velja za Hondin 1,6-litrski turbodizelski motor, ki je na trg res prišel zelo pozno, a zato prekaša večino tekmecev.

Mali turbodizel nas je s poskočnostjo in varčnostjo navdušil že v civicu, še bolj pa preseneča v športnem terencu CR-V. Z 88 kilovati (120 KM) in 300 Nm navora sodi med zmogljivejše stroje v svojem razredu, kljub temu pa v 1,6 tone težkemu športnemu terencu od njega nismo pričakovali presežkov. A moramo priznati, da smo ga neupravičeno podcenjevali, saj že pri nizkih vrtljajih zelo odločno potegne, se z veseljem zavrti in pri tem ni preglasen. Pohvalo si zasluži tudi ročni šeststopenjski menjalnik, ki je s kratkimi in natančnimi hodi prestavne ročice prav po Hondino dinamičen.

CR-V z osnovnim dizlom bo zadovoljil vse, ki želijo poskočen in prostoren športni terenec, a ne potrebujejo štirikolesnega pogona.


Zmogljivejši turbodizel zato priporočamo le tistim, ki se nočete odpovedati štirikolesnemu pogonu. CR-V z 1,6-litrskim strojem je namreč na voljo le v kombinaciji s pogonom na sprednji kolesi, kar mu prinaša nekaj prednosti v primerjavi z močnejšo različico. S to motorizacijo je dobrih sto kilogramov lažji in zato tudi varčnejši. Na testu je zahteval 6,9 litra goriva na sto kilometrov oziroma slab liter manj kot testni primerek z 2,2-litrskim strojem (AF165). Poleg tega je bolje vodljiv, saj je manj nagnjen k podkrmiljenju.

Skratka, CR-V z malim turbodizlom je poskočen in suveren v vseh razmerah, ob tem pa tudi zgledno varčen. S serijskim paketom opreme elegance stane 26.490 evrov. Torej ni poceni, je pa okroglih štiri tisoč evrov cenejši od modela z 2,2-litrskim strojem in štirikolesnim pogonom ter s tem ponuja tudi štiri tisoč razlogov za razmislek o tem, če slednjega res potrebujete.
 

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dvakrat po dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu (common rail), turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1597 ccm; Vrtina in gib: 76,0 x 88,0 mm; Kompresijsko razmerje: 16,0 : 1; Največja moč: 88 kW (120 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 18,3 kg/kW (13,4 kg/KM); Največji navor: 300 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; Zavore: spredaj prisilno hlajene kolutne, zadaj hlajene kolutne, ABS z EBD, VSA; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4570 x 1820 x 1655 mm; Medosna razdalja: 2630 mm; Pnevmatike: 225/65 R17; Masa/nosilnost: 1611/489 kg; Prtljažnik: 589–1669 l.
  Največja hitrost:  182 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba (EU): 4,8/4,3/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.0 i-VTEC comfort): 20.900 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 26.490 evrov, z dodatno opremo: 27.040 evrov; AC-Mobil, d. o. o., Ljubljana.
motor in menjalnik, ergonomija, kakovost izdelave, prostornost neroden potovalni računalnik, preveč gumbov na volanu brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.