Avto.info

Hyundai ix35 1.6 GDi 2WD life

Racionalen pristop

Hyundai ix35 1.6 GDi 2WD life: Racionalen pristop Hyundai ix35 1.6 GDi 2WD life: Racionalen pristop Izvedbe z 1,6-litrskim bencinskim motorjem nosijo oznako blue drive, ki med drugim prinaša sistem stop-start.

Izvedbe z 1,6-litrskim bencinskim motorjem nosijo oznako blue drive, ki med drugim prinaša sistem stop-start.

Notranjost posreduje dober občutek kakovosti, še boljši vtis pa bi naredila, če bi vsaj na sredinski konzoli namesto trde in škripajoče plastike uporabili mehkejšo, gumirano različico le-te.

Notranjost posreduje dober občutek kakovosti, še boljši vtis pa bi naredila, če bi vsaj na sredinski konzoli namesto trde in škripajoče plastike uporabili mehkejšo, gumirano različico le-te.

Prostor v drugi vrsti je radodarno odmerjen.

Prostor v drugi vrsti je radodarno odmerjen.

Prtljažnik s 591 litri osnovne prostornine močno prekaša večino tekmecev.

Prtljažnik s 591 litri osnovne prostornine močno prekaša večino tekmecev.

Veliko ljudi se za nakup športnega terenca odloča predvsem zaradi višjega položaja sedenja in občutka varnosti, pa tudi zaradi imdža, ki ga takšno vozilo prinaša. Zato proizvajalci ponujajo kar nekaj modelov, ki so videti kot pravi športni terenci, a nimajo pravih terenskih zmogljivosti.

Pri Hyundaiju takšnim kupcem namenjajo vstopno različico modela ix35, ki so ga pred kratkim prenovili, pri tem pa so mu namenili le minimalne estetske spremembe. Novi so sprednji žarometi z dnevnimi lučmi v tehniki led, ki prinašajo posodobitev v skladu z najnovejšimi trendi. Še manj opazne so spremembe v notranjosti, kjer nas je razveselila nova, bolj praktična postavitev gumba za upravljanje potovalnega računalnika, ki se namesto na armaturni plošči sedaj nahaja na volanskem obroču. Večje spremembe niso bile potrebne, saj oblika armaturna plošče še vedno deluje dovolj sodobno in je tudi ergonomsko dobro zasnovana. Materiali so večinoma prijetni na otip, končna obdelava je kakovostna. Na sredinski konzoli je še vedno precej trde plastike, zaradi česar se predmeti na odlagalnem mestu pred prestavno ročico moteče 'vozijo' sem in tja, pri vožnji čez neravnine pa plastika rada tudi zaškripa.

Ix35 je značilen predstavnik mehkih športnih terencev, ki pred dejanske terenske zmogljivosti postavljajo imidž in vsakdanjo uporabnost.


S prenovo je ix35 dobil drugačno vpetje McPhersonovih vzmetnih nog, kar naj bi zagotavljalo več udobja. No, v praksi večje razlike ni čutiti, podvozje pa je glede na namembnost tega avtomobila še vedno pretrdo. Najbolj moteči so tresljaji, ki se v kabino prenesejo pri vožnji čez krajše neravnine. Izboljšav je bil deležen tudi volan, ki je (kot zagotavljajo tudi pri Hyundaiju) sedaj res bolj neposreden, a še vedno manj komunikativen kot pri fordu kugi ali volkswagnu tiguanu. Da gre za avtomobil, ki ni ustvarjen za športno vožnjo, se dokončno pokaže pri hitreje odpeljanih ovinkih, kjer se moramo spopadati s precejšnjim podkrmiljenjem in prečnim nagibanjem karoserije. A pri umirjeni vožnji na kolikor toliko ohranjeni asfaltni podlagi je udobje zadovoljivo. In prav tu bo takšen ix35 preživel večino časa, saj nima štirikolesnega pogona in ga bodo zato najbrž le redki peljali stran od urejenih cest.

Njegov 1,6-litrski atmosferski bencinar z neposrednim vbrizgom goriva je zelo tih in uglajen, živahen postane šele nad 4.000 vrtljaji na minuto. Zato moramo, če se želimo dovolj hitro vključevati v promet in varno prehitevati, pogosteje segati po menjalniku. To je povsem prijetno opravilo, saj so hodi prestavne ročice gladki in natančni. A tudi ob zelo učinkoviti uporabi prestavnih stopenj ne moremo pričakovati bliskovitih pospeškov. Prav tako od bencinarja ne moremo pričakovati rekordno nizke porabe, ki pa kljub temu ostaja v sprejemljivih okvirih. Na testu, kjer se nismo ukvarjali z varčevanjem, je zahteval slabih devet litrov na 100 kilometrov, predvidevamo pa, da bi se ob dolgoročni uporabi zadovoljil tudi z litrom manj.

Z vstopnim bencinskim motorjem je na voljo zgolj v kombinaciji s pogonom na sprednji kolesi.


Kaj pa oprema? Idealna se nam zdi kombinacija osnovnega nivoja life ter paketa dynamic, ki za dodatnih 750 evrov vključuje ravno to, kar bi sicer pogrešali. To so predvsem usnje na volanskem obroču in prestavni ročici, tempomat, naprava za prostoročno telefoniranje s povezavo bluetooth in parkirna tipala zadaj, dobrodošlo pa je tudi gretje sprednjih in zadnjih sedežev.

Vse to bi bilo po redni ceni na voljo za slabih 21 tisočakov, zahvaljujoč popustu pa dejansko stane nekaj manj kot 19 tisoč evrov in tako omogoča racionalen vstop v svet mehkih športnih terencev, v katerem štejejo predvsem videz, udobje in oprema ter šele nato vse, kar je povezano s pojmom 'terenski'.
 

Hyundai ix35 1.6 GDi 2WD life
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, bencinski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, neposredni vbrizg goriva; Prostornina: 1591 ccm; Vrtina in gib: 77,0 x 85,4 mm; Kompresijsko razmerje: 11,0 : 1; Največja moč: 99 kW (135 KM) pri 6300/min; Razmerje mase in moči: 13,9 kg/kW (10,2 kg/KM); Največji navor: 165 Nm pri 4850/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj kolutne; Elektronska podpora: ABS, ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4410 x 1820 x 1660 mm; Medosna razdalja: 2640 mm; Pnevmatike: 215/70 R16; Masa/nosilnost: 1380/450 kg; Prtljažnik: 591–1436 l.
  Največja hitrost:  178 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,1 s; Poraba (EU): 8,2/6,0/6,8 l/100 km; Povprečje na testu: 8,9 l/100 km; Emisije CO2: 158 g/km.
  Cena:  model (1.6 GDi life): 19.790 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 19.790 evrov, z dodatno opremo: 20.890 evrov; Hyundai Avto Trade, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, oprema, cena trdo podvozje, nekomunikativen volan, preglednost nazaj brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.