Avto.info

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+

Zadržan in razumen

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+: Zadržan in razumen Novi outlander je ohranil praktično enake mere kot njegov predhodnik, glavna razlika je v obliki, ki je po novem precej neizrazita.

Novi outlander je ohranil praktično enake mere kot njegov predhodnik, glavna razlika je v obliki, ki je po novem precej neizrazita.

Armaturna plošča prepriča s kakovostnimi materiali in dobro ergonomijo, instrumentna plošča (z barvnim LCD zaslonom) pa je lepo pregledna.

Armaturna plošča prepriča s kakovostnimi materiali in dobro ergonomijo, instrumentna plošča (z barvnim LCD zaslonom) pa je lepo pregledna.

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+: Zadržan in razumen Preklapljanje med tremi načini delovanja štirikolesnega pogona (4WD eco, 4WD auto in 4WD lock) poteka s preprostim pritiskom na gumb, ki se nahaja na sredinskem grebenu.

Preklapljanje med tremi načini delovanja štirikolesnega pogona (4WD eco, 4WD auto in 4WD lock) poteka s preprostim pritiskom na gumb, ki se nahaja na sredinskem grebenu.

V drugi vrsti je dovolj prostora v vse smeri.

V drugi vrsti je dovolj prostora v vse smeri.

Dodatna zložljiva sedeža v tretji vrsti sta namenjena predvsem otrokom ali nižje raslim odraslim potnikom.

Dodatna zložljiva sedeža v tretji vrsti sta namenjena predvsem otrokom ali nižje raslim odraslim potnikom.

S postopnim zlaganjem sedežev in tudi z vzdolžnim pomikom klopi v drugi vrsti (22 cm) pridobimo zelo priročen tovorni prostor z ravnim dnom.

S postopnim zlaganjem sedežev in tudi z vzdolžnim pomikom klopi v drugi vrsti (22 cm) pridobimo zelo priročen tovorni prostor z ravnim dnom.

V sedemsedežni konfiguraciji prtljažnik ponuja dovolj prostora le za kakšno športno torbo

V sedemsedežni konfiguraciji prtljažnik ponuja dovolj prostora le za kakšno športno torbo

Gotovo nismo edini, ki smo bili ob prihodu tretje generacije outlanderja malce razočarani. Verjetno zato, ker smo pričakovali nadaljevanje dinamičnih oblik, ki so jih po lancerju postopoma prevzeli tudi ostali Mitsubishijevi modeli. A Japonci pri oblikovanju le niso tako dosledni kot evropski proizvajalci. Novega outlanderja so zasnovali mimo dosedanjih smernic, povsem brez ostrih, agresivnih linij.

Podobno je tudi v notranjosti. Armaturna plošča bo težko pritegnila z obliko, saj nima prav ničesar, kar bi izstopalo. A njeno bistvo je funkcionalnost. Z izjemo gumba za upravljanje potovalnega računalnika, ki se nahaja levo za volanskim obročem, so vsa stikala logično razporejena. Poleg tega kot celota deluje bolj kakovostno kot pri predhodniku. Materiali so prijetni na otip in se obenem zdijo trpežni. K funkcionalnosti prispeva tudi zadostno število odlagališč za drobnarije, vključno z dobrodošlim utorom za pametni ključ na sredinski konzoli.

Novi outlander z ničimer ne izstopa, še manj pa razočara, saj je soliden na vseh področjih.

Na vzdolžno pomični zadnji klopi je dovolj prostora v vse smeri, v prtljažniku pa se skrivata še dva zložljiva sedeža, žal bolj zasilne narave.

Turbodizelski štirivaljnik z 2,2-litra prostornine razvije po današnjih standardih skromnih 110 kilovatov (150 KM), a premore veliko navora že pri nizkih vrtljajih. Zato prav zadovoljivo potegne. Je uglajen in v kombinaciji z dobro zvočno izolacijo zagotavlja udobje tudi pri višjih hitrostih. Šeststopenjski ročni menjalnik je natančen in s kratkimi hodi prestavne ročice predstavlja najbolj dinamičen element tega avtomobila. Nekoliko manj natančen je volanski mehanizem, ki pa je progresiven in deluje povsem zadovoljivo, dokler od njega ne zahtevamo športnosti.

Štirikolesni pogon z elektronsko krmiljeno sklopko ponuja načine 4WD eco, 4WD auto in 4WD lock. Prvi daje prednost pogonu na sprednji kolesi in je namenjen varčni vožnji, drugi razporeja moč med sprednjo in zadnjo osjo po potrebi, tretji, ki je namenjen bolj zahtevnim razmeram, pa ponuja stalni pogon na vsa štiri kolesa. Zaradi skromne oddaljenosti od tal je jasno, da gre za avtomobil, ki nima resnih terenskih ambicij. Zato tudi njegov štirikolesni pogon ni namenjen brezpotjem, temveč varnosti v razmerah s slabšim oprijemom. Da je namenjen predvsem udobni cestni vožnji, kaže tudi podvozje, ki zelo dobro blaži udarce pri vožnji čez neravnine, a je z omejenim prečnim nagibanjem v ovinkih bližje klasičnim avtomobilom kot klenim terencem.

Kombinacija turbodizelskega motorja in ročnega menjalnika ponuja tudi funkcijo auto stop & go, ki prispeva k doseganju manjše porabe goriva.

Tudi serijska oprema je povsem zadovoljiva, saj med drugim vključuje sedem zračnih blazin, barvni ekran na dotik za upravljanje avtoradia in uživaško ozvočenje znamke Rockford Fosgate. Za dobrih 35 tisočakov pa bi mu lahko ob kameri za vzvratno vožnjo dodali tudi parkirna tipala, ki so vendarle bolj zanesljiva.

Zaključek se tako ujema s prvimi vtisi; outlander res z ničemer ne izstopa. Z vse prej kot drzno obliko bo težko navdušil tiste, ki še niso bili v stiku s to japonsko znamko. A ne glede na to si zasluži priložnost, saj je prostoren, prilagodljiv in vsestransko uporaben. Z občutkom solidnosti in kakovosti, ki ju posreduje, pa hitro zleze pod kožo.

 

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD intense+

 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, vbrizg goriva preko skupnega voda (common rail), turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik sesalnega zraka (intercooler); Prostornina: 2268 ccm; Vrtina in gib: 86,0 x 97,6 mm; Kompresijsko razmerje: 14,9 : 1; Največja moč: 110 kW (150 KM) pri 3500/min; Razmerje mase in moči: 15,1 kg/kW (11,1 kg/KM); Največji navor: 380 Nm pri 1750-2500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj kolutne; Elektronska podpora: ABS z EBD, BA, ASTC; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4655 x 1800 x 1680 mm; Medosna razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1665/595 kg; Prtljažnik: 128/519/1625 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 6,5/4,7/5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 7,8 l/100 km; Izpust CO2: 140 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.0 2WD invite+): 27.440 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 35.070 evrov, z dodatno opremo: 35.570 evrov; AC-Mobil d. o. o., Ljubljana.

motor, menjalnik, poraba goriva, prostornost, prilagodljivost

posreden volan, položaj gumba za potovalni računalnik, ni parkirnih tipal

brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.