Avto.info

Peugeot 308 SW

Tokrat več kot le uporaben

Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben Peugeot 308 SW: Tokrat več kot le uporaben

S čisto novo generacijo modela 308 se je Peugeot oddaljil od visoke, mejno enoprostorske zasnove. Nižja strešna linija pomeni tudi, da karavanska izvedba, ki je pripeljala na slovenski trg, ne bo več ponujala možnosti sedmih sedežev, ampak bo za velike družine poskrbel čistokrvni enoprostorec 5008. Je pa na ta račun 308 SW napredoval pri vozni dinamiki in na račun lahke gradnje tudi pri ekonomičnosti.

Oblikovno se izvedba SW močno naslanja na kombilimuzinsko izvedbo, kar pomeni, da so linije varno preproste in zadržane. Vseeno se zdi, da karavanu to bolj pristoji in ga naredi bolj odraslega ter primernega za družinsko garaško delo, ki ga čaka.

Bistvo tega avtomobila pa se, vsaj kar se kabine tiče, začne za sprednjima sedežema. Šele tam namreč do izraza pride enajst centimetrov dodatka pri medosni razdalji, predvsem pri prostoru za kolena zadaj sedečih. Veliko več pa gre v avtomobil tudi prtljage, kar 610 litrov je pospravi zares zajeten prtljažnik. Za prevoz večjih predmetov se s podiranjem naslonov zadnjih sedežev ustvari 1.660 litrov prostora, nakladanje pa olajšata nizek prag in široka odprtina prtljažnih vrat. Pozdrav iz segmenta prestižnejših vozil pošiljajo aluminijasta vodila, ki so sicer del najprestižnejšega paketa opreme allure.

Motorna paleta je v enaka tisti v kombilimuzini, le najšibkejšega 1,2-litrskega trivaljnika s 60 kilovati ni v karavanu. Če upoštevamo od 2500 do 3000 evrov popusta, bo letos okoli dvesto predvidenih kupcev 308 SW lahko iz salona odpeljalo že za 14.690 evrov, medtem ko bodo za turbodizla odšteli malenkost manj kot 15 tisočakov.
Več o njem pa si boste lahko prebrali v naslednji številki naše tiskane izdaje (AF 179).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.