Peugeot 308 SW
Tokrat več kot le uporaben
S čisto novo generacijo modela 308 se je Peugeot oddaljil od visoke, mejno enoprostorske zasnove. Nižja strešna linija pomeni tudi, da karavanska izvedba, ki je pripeljala na slovenski trg, ne bo več ponujala možnosti sedmih sedežev, ampak bo za velike družine poskrbel čistokrvni enoprostorec 5008. Je pa na ta račun 308 SW napredoval pri vozni dinamiki in na račun lahke gradnje tudi pri ekonomičnosti.
Oblikovno se izvedba SW močno naslanja na kombilimuzinsko izvedbo, kar pomeni, da so linije varno preproste in zadržane. Vseeno se zdi, da karavanu to bolj pristoji in ga naredi bolj odraslega ter primernega za družinsko garaško delo, ki ga čaka.
Bistvo tega avtomobila pa se, vsaj kar se kabine tiče, začne za sprednjima sedežema. Šele tam namreč do izraza pride enajst centimetrov dodatka pri medosni razdalji, predvsem pri prostoru za kolena zadaj sedečih. Veliko več pa gre v avtomobil tudi prtljage, kar 610 litrov je pospravi zares zajeten prtljažnik. Za prevoz večjih predmetov se s podiranjem naslonov zadnjih sedežev ustvari 1.660 litrov prostora, nakladanje pa olajšata nizek prag in široka odprtina prtljažnih vrat. Pozdrav iz segmenta prestižnejših vozil pošiljajo aluminijasta vodila, ki so sicer del najprestižnejšega paketa opreme allure.
Motorna paleta je v enaka tisti v kombilimuzini, le najšibkejšega 1,2-litrskega trivaljnika s 60 kilovati ni v karavanu. Če upoštevamo od 2500 do 3000 evrov popusta, bo letos okoli dvesto predvidenih kupcev 308 SW lahko iz salona odpeljalo že za 14.690 evrov, medtem ko bodo za turbodizla odšteli malenkost manj kot 15 tisočakov.
Več o njem pa si boste lahko prebrali v naslednji številki naše tiskane izdaje (AF 179).