Avto.info

Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique

Ko clio obuje gojzarje

Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique: Ko clio obuje gojzarje Podobnost s cliom je navzven očitna, a je captur šest centimetrov daljši, 12 višji in 46 milimetrov širši od svojega brata.

Podobnost s cliom je navzven očitna, a je captur šest centimetrov daljši, 12 višji in 46 milimetrov širši od svojega brata.

Živahne barve v kabini poskrbijo za dobro vzdušje, vseeno pa bi si avtomobil, ki stane najmanj 13.890 evrov, zaslužil kakšen bolj kakovosten material.

Živahne barve v kabini poskrbijo za dobro vzdušje, vseeno pa bi si avtomobil, ki stane najmanj 13.890 evrov, zaslužil kakšen bolj kakovosten material.

Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique: Ko clio obuje gojzarje Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique: Ko clio obuje gojzarje Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique: Ko clio obuje gojzarje Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique: Ko clio obuje gojzarje Sedežne prevleke lahko slečemo in operemo v pralnem stroju, ali jih preprosto zamenjamo.

Sedežne prevleke lahko slečemo in operemo v pralnem stroju, ali jih preprosto zamenjamo.

Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique: Ko clio obuje gojzarje Prtljažnik ima dvojno dno in je zaradi pomične zadnje klopi z osnovnih 377 povečljiv na 455 litrov.

Prtljažnik ima dvojno dno in je zaradi pomične zadnje klopi z osnovnih 377 povečljiv na 455 litrov.

Prvi test Renaultovega tekmeca v vse bolj številčni družbi žepnih crossoverjev ste v reviji Avto fokus (AF 171) lahko že prebrali. Takrat smo preizkušali najmočnejšo bencinsko različico, tokrat pa smo testirali še dizelskega capturja.

Avtomobil je poganjal 1,5-litrski turbodizel z močjo 66 kW (90 KM) in 220 Nm navora, ki ga najdemo tudi v cliu. Oznaka energy pomeni, da je opremljen s sistemom start/stop in regeneracijo energije ob zaviranju, kar naj bi povprečno porabo spustilo na 3,7 litra. Ta številka je brez samokontrole budističnih menihov v praksi skorajda nedosegljiva. Z običajno vožnjo lahko računate na dobre štiri litre, mešana vožnja pa kaj manj kot pet litrov ne bo dopustila. Mi smo kar nekaj kilometrov testa prebili na avtocesti, zato je naš rezultat 5,8 litra povsem soliden.

Sorodstvo s cliom dokazuje tudi dejstvo, da captur ni na voljo v izvedbi s štirikolesnim pogonom.


Motor pa ni le varčen, ampak zna biti tudi razmeroma poskočen. Vseeno bi si želeli, da bi bil namesto s pet- opremljen s šeststopenjskim menjalnikom. Peta prestava je na primer precej dolga, tako da tak captur nad 'šparanjem' v peti pri 60 km/h ni bil prav nič navdušen, kar je sporočal z nemirnim cukanjem.

Tudi tokrat smo bili navdušeni nad simpatično zunanjostjo z živahno barvno kombinacijo, ki je uspešno kradla poglede. Oranžni dodatki (ki prav simpatično spominjajo na robustne zimske čevlje, imenovane 'piščančki') se nadaljujejo v notranjosti, kjer prav tako niso moteči, ampak prijetno poživijo kabino. Potem so tu še pralne prevleke sedežev, spodoben navigacijski sistem in pomična zadnja klop, ki lahko prtljažnik s 377 poveča na 455 litrov. Grajamo le precej neudobno podvozje s 17-palčnimi platišči vred, zaradi katerih tak terenski clio po cestnih neravninah živahno poskakuje, a mu tega zaradi vseh ostalih simpatičnih lastnosti ne zamerimo preveč.
 

Renault captur 1.5 dCi 90 energy dynamique
 Vozilo in motor kompaktni crossover, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, ena odmična gred v glavi, dva ventila na valj, vbrizg goriva prek skupnega voda (common rail), turbopolnilnik, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1461 ccm; Vrtina x gib (mm): 76,0 x 80,5; Kompresijsko razmerje: 15,5 : 1; Največja moč: 66 kW (90 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 16,2 kg/kW (11,9 kg/KM); Največji navor: 220 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (258 mm), zadaj bobnaste; Elektronska podpora: ABS z EBD, ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4122 x 1778 x 1566 mm; Medosna razdalja: 2606 mm; Pnevmatike: 205/55 R17; Masa/nosilnost: 1245/484; Prtljažnik: 377–455/1235 l.
  Največja hitrost:  171 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 13,1 s; Poraba goriva (EU): 4,2/3,4/3,7 l/100 km; Povprečje na testu: 5,8 l/100 km; Izpust CO2: 96 g/km.
  Cena:  osnovni model (0.9 TCe authentique): 13.890 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 18.190 evrov, z dodatno opremo: 19.390 evrov; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
uporabnost, videz, poraba neudobno podvozje, menjalnik brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.