Avto.info

Renault megane coupe dCi 130 energy GT line

Čist in uglajen

Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Spredaj je megane sedaj oblikovan v skladu z novimi smernicami, ki jih je začrtal Laurens van den Acker, medtem ko zadek ostaja praktično nespremenjen.

Spredaj je megane sedaj oblikovan v skladu z novimi smernicami, ki jih je začrtal Laurens van den Acker, medtem ko zadek ostaja praktično nespremenjen.

Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Glavna novost v notranjosti je opcijski sistem R-link paketa, najbolj dobrodošli elementi GT line pa so športen volanski obroč in športna sedeža v slogu različice R.S.

Glavna novost v notranjosti je opcijski sistem R-link paketa, najbolj dobrodošli elementi GT line pa so športen volanski obroč in športna sedeža v slogu različice R.S.

Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Renault megane coupe dCi 130 energy GT line: Čist in uglajen Uporabnost prtljažnika, ki se po merah uvršča v povprečje razreda, krni le nekoliko visok nakladalni rob.

Uporabnost prtljažnika, ki se po merah uvršča v povprečje razreda, krni le nekoliko visok nakladalni rob.

Štirivaljni 1,6-litrski turbodizel z oznako energy zmore kar 96 kilovatov (131 KM) in 320 Nm navora ter na kilometer izpusti le 104 grame CO2.

Štirivaljni 1,6-litrski turbodizel z oznako energy zmore kar 96 kilovatov (131 KM) in 320 Nm navora ter na kilometer izpusti le 104 grame CO2.

Da bi se dobro počutil v družbi novejših hišnih modelov, predvsem pa zato, da bi bil kar se da prodajno uspešen do prihoda novega modela, so meganu tretje generacije nadeli markantnejši sprednji del v slogu novega clia.

Manj dela so si naredili v notranjosti, kjer so malce spremenili avtoradio in na vrh sredinske konzole namestili zaslon multimedijskega sistema R-link. Ob precej neizraziti obliki armaturne plošče tako edino sled dinamičnosti pustijo dodatki GT line, zlasti športna sedeža z dobro bočno oporo ter ravno prav velik in dobro oprijemljiv volanski obroč.

Za doseganje majhne porabe in izpustov CO2 so inženirji pri zmogljivem turbodizlu žrtvovali prožnost.

Mešane občutke vzbuja 1,6-litrski turbodizel s 96 kilovati (131 KM). Končno je tu dizelski štirivaljnik, ki se po uglajenosti že zelo približuje bencinskim motorjem in je s 104 grami izpusta CO2 tudi izjemno čist. A po drugi strani nas z gromozansko turbo luknjo vrne v čase prvih TDI-jev. Čeprav tovarna navaja, da razvije vseh 320 Nm navora že pri 1.750 vrtljajih, je do 2.000 vrtljajev skoraj povsem mrtev. Nato se v hipu razživi, a navdušenje usahne že malo nad 3.000 vrtljaji na minuto. Glede na moč in potovalno udobje, ki ga ponuja tudi pri večji hitrosti, je zgledno varčen. Ker mu na testu nismo prizanašali, je v povprečju porabil 6,1 litra plinskega olja na sto kilometrov, ob bolj umirjeni uporabi pa bo tudi liter manj povsem dosegljiv cilj.

Avtomobil v ovinkih navduši z dobro vodljivostjo in omejenim prečnim nagibanjem karoserije, v zakup pa je treba vzeti malce slabše blaženje pri vožnji čez krajše neravnine. Občutek za volanom je prijetno dinamičen, a daleč od brezkompromisnosti, ki je domena različice R.S. To velja tudi za dizelski stroj, ki se vedno znova predolgo prebuja, da bi si zaslužil pridevnik "športen".
 

Renault megane coupe dCi 130 energy GT line
 Vozilo in motor kombilimuzina, 3 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, sistem vbrizgavanja preko skupnega voda (common rail), turbopolnilnik, hladilnik sesalnega zraka (intercooler); Prostornina: 1598 ccm; Vrtina in gib: 80 x 79,5 mm; Kompresijsko razmerje: 15,4 : 1; Največja moč: 96 kW (131 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 14,5 kg/kW (10,6 kg/KM); Največji navor: 320 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (280 mm), zadaj kolutne (260 mm); Elektronska podpora ABS, ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4312 x 1804 x 1423 mm; Medosna razdalja: 2640 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1395/454 kg; Prtljažnik: 377–1024 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,8 s; Poraba (EU): 4,8/3,6/4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,1 l/100 km; Emisije CO2: 104 g/km.
  Cena:  Osnovni model osnovni model (1.6 16V expression): 15.900 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 21.830 evrov, z dodatno opremo: 23.865 evrov; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
oblika, uglajenost motorja, multimedijska naprava R-link položaj stikala za vklop/izklop tempomata, preglednost nazaj brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.