Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW 318d touring sport line

Bavarska zmernost

  • Touring je enako dinamičen kot limuzinska trojka, a ponuja precej bolj uporaben prtljažnik
  • Model 318d je povsem dovolj zmogljiv in skoraj tri tisoč evrov cenejši od zmogljivejšega 320d
Avtor: Borut Fakin / Foto: Teja Stamač
Sreda, 12. november 2014

Takoj po limuzinski trojki z oznako 320d (AF179), ki pod pokrovom skriva dvolitrski štirivaljnik s 135 kilovati (184 KM), smo na test dobili nekoliko bolj zmerno, karavansko različico z oznako 318d. Na papirju je razlika med njima kar precejšna, saj šibkejša izvedba razvije dobrih 40 konjičev manj, s 320 Nm pa zmore tudi 60 Nm manj navora.

A v kombinaciji z osemstopenjsko avtomatiko se opisani 'manjko' skorajda ne pozna. Resda do stotice potrebuje 9,1 sekunde, a ob končni hitrosti 210 kilometrov na uro boste to hitro pozabili. Čeprav ob zagonu motorja ne more skriti malce dizelske robatosti, ta nato povsem izzveni.

Testna trojka kljub 12 tisočakom dodatne opreme ni imela tempomata. In še marsičesa drugega ne ...


Tako kot pri drugih bavarskih modelih so tudi tu serijsko na voljo štirje načini vožnje (od varčnega eco pro do najbolj dinamičnega sport+), ki vplivajo predvsem na elektronski nadzor stabilnosti ter odzivnost motorja in s tem v določeni meri vplivajo tudi na porabo goriva. Ta je na testu znašala 7,2 litra na sto prevoženih kilometrov, kar je tri decilitre manj, kot smo dosegli s karavanom 320d, a skoraj liter več kot s presenetljivo varčno limuzino.

Osnovni 318d touring je skoraj tri tisoč evrov cenejši od modela 320d, zato gotovo predstavlja zmernejšo izbiro. V prid mu govori tudi vsakokratni prihranek pri obveznem zavarovanju. A da ta prihranek ne bi skopnel, morate biti zmerni tudi pri izbiri dodatne opreme, saj je serijska vse prej kot samoumevna. Testni primerek je namreč (brez tempomata, usnja in ostalih ne več tako prestižnih dodatkov) stal skoraj 49 tisoč evrov.
 

BMW 318d touring sport line

 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, vgrajen spredaj vzdolžno, štirje ventili na valj, neposredni vbrizg goriva po skupnem vodu, dve odmični gredi v glavi motorja, dvostopenjski turbinski polnilnik, hladilnik stisnjenega zraka (intercooler); Prostornina: 1995 ccm; Vrtina x gib (mm): 84,0 x 90,0; Kompresijsko razmerje: 16,5 : 1; Največja moč: 105 kW (143 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 15 kg/kW (11 kg/KM); Največji navor: 320 Nm pri 1750–2750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj hlajene kolutne; Elektronska podpora: ABS, DSC; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4624 x 1811 x 1429 mm; Medosna razdalja: 2810 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1570/475; Prtljažnik: 495–1500 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,2 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,0/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km.
  Cena:  osnovni model (316i): 32.200 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 36.400 evrov, z dodatno opremo: 48.996 evrov; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.

ergonomija, vozne lastnosti, uporabnost

serijska oprema, končna cena

brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.