BMW 320d xDrive gran turismo
Drugačna trojka
- Z 11 centimetrov daljšo medosno razdaljo je to trojka z največ prostora na zadnji klopi
- Manj všečna oblika skriva več praktičnosti in udobja kot limuzina ali karavan
Torek, 4. april 2017
Včasih se zdi, da še pri BMW-ju ne bi znali našteti vseh izvedenk in različic svojih avtomobilov. Trojke, na primer, so tri (če ne štejemo sorodne serije 4), in sicer klasična limuzina, karavan in gran turismo. Slednji ima z drugima najmanj skupnega, saj je za skoraj dvajset centimetrov daljši in oblikovno precej samosvoj. Posebnost je predvsem visok zadek, ki sicer spominja na limuzinskega, a je zaradi načina odpiranja v resnici bližji karavanskemu.
Ob prenovi so oblikovalci poskušali malce neposrečeno zunanjost z novimi žarometi, meglenkami in zadnjimi lučmi narediti na videz elegantnejšo in bolj dinamično. Malenkostne razlike ne morejo delati čudežev, med te pa skorajda spada dejstvo, da se ta avtomobil v prvi vrsti kupuje zaradi njegove praktičnosti. Prostora na zadnji klopi je zares veliko (zahvala gre daljšemu medosju in visoki strešni liniji), radodarnejši pa je tudi prtljažnik. Ta meri 520 litrov, kar je 25 več kot pri limuzini,
podrti nasloni zadnje klopi pa ustvarijo kar 1.600-litrski prostor.
Nedavna prenova je prinesla malenkost zmogljivejši dvolitrski turbodizel in novo različico navigacijskega sistema.
O prenovljenem dvolitrskem turbodizlu, ki po novem zmore 140 kW (190 KM), smo že kar nekajkrat pisali in ga tudi tokrat hvalimo, čeprav se je na testu izkazal za precej žejnega. Brez težav se spopada s pogonom na vsa štiri kolesa, vsemu skupaj pa odlično dirigira 8-stopenjski samodejni menjalnik. Hja, takšna trojka je res narejena za brezskrbno, pa čeprav manj nastopaško uporabo. Najsi bo to zaradi prostorskega razkošja ali pa na račun temeljite opreme, vključno z odličnim štirikolesnim
pogonom.
BMW 320d xDrive gran turismo |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni šestvaljnik, 1995 ccm, 140 kW (190 KM) pri 4000/min, 400 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4824 x 1828 x 1508 mm; Medos. razdalja: 2920 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1735/495 kg; Prtljažnik: 520–1600 l. |
Največja hitrost: 225 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,3 s; Poraba goriva (EU): 5,3/4,1/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 8,5 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km. |
Cena: osnovni model (320i GT): 40.900 €, testno vozilo: 65.381 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
![]() |
prostornost, vozne lastnosti |
![]() |
zunanji videz, poraba goriva |
![]() |
brez napak |