BMW 420d xDrive gran coupe
Preudarne sanje
- Serija 4 s petimi vrati je kompromis med limuzino in kupejem
- Dvolitrski turbodizel poskrbi za poskočnost, štirikolesni pogon pa za varnost
Nedelja, 27. december 2015
Nekateri sanjajo o M4 in sanje tudi doživijo, drugi pa jih uresničijo v nekoliko prilagojeni obliki. Ker se z njimi v avtomobilu vozi več kot le sopotnik, izberejo štiri vrata. Ker jim ni ime Petrol Agip von OMV, se odločijo za razmeroma varčnega, a zmogljivega turbodizla. In ker so veliko na cesti in gredo enkrat na leto tudi na smučanje, potrebujejo štirikolesni pogon. Njihov sanjski BMW zato nosi oznako 420d xDrive gran coupe!
O štirici gran coupe smo že nekajkrat pisali, zato povzemimo, da je v prtljažniku enako prostora kot pri trojki, a je ta zaradi petvratne zasnove lažje dostopen. Na zadnji klopi je prostora za tri, ki ne smejo biti nadpovprečno veliki, cenovno pa serijo tri prekaša za okoli sedem tisočakov.
Do prihoda nove generacije audija A5 sportback Bavarci s štirico gran coupe ponujajo privlačnejši in sodobnejši paket.
Sprednji del kabine je popolnoma enak tistim v ostalih BMW-jih te velikosti, vključno z nadpovprečno prilagodljivostjo voznikovega prostora in odlično ergonomijo.
Štirikolesni pogon xDrive (2.600 evrov doplačila) v zameno za malenkost manj dinamike ponuja dodatno varnost in vsestransko uporabnost. Moč mu prek 8-stopenjske avtomatike zagotavlja pred kratkim prenovljen dvolitrski turbodizel z močjo 140 kW (190 KM). Pri zmogljivostih odličen ter pri porabi ne najbolj zmeren stroj pa nas je nekoliko negativno presenetil z robatim delovanjem. Predvsem v nižjem območju vrtljajev zna zaropotati z zvokom, ki bi ga prej pripisali kakšnemu starejšemu TDI-ju.
Stvar niti približno ni tako huda, je pa res, da so pri (za marsikoga sanjskem) avtomobilu, ki stane 67 tisočakov, merila precej višja!
BMW 420d xDrive gran coupe |
Vozilo in motor: komblimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1995 ccm, 140 kW (190 KM) pri 4000/min, 400 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4638 x 1825 x 1404 mm; Medos. razdalja: 2810 mm; Pnevmatike: 225/40 in 255/35 R19; Masa/nosilnost: 1675/485 kg; Prtljažnik: 480–1300 l. |
Največja hitrost: 229 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,4 s; Poraba goriva (EU): 5,2/4,1/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 8,8 l/100 km; Izpust CO2: 118 g/km. |
Cena: osnovni model (420i): 41.550 €, testno vozilo: 67.013 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
![]() |
vozne lastnosti, videz |
![]() |
hrup motorja, cena |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- BMW
- gran coupe
- štirikolesni pogon
- turbodizel
- xDrive