Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW 435i xdrive coupe M performance

Hitri in drzni

  • Z dodatki M performance lahko temu BMW-ju vdahnete nekaj duha izjemnega M4
  • Šestvaljnik s svojimi zmogljivostmi in zvokom doda tisto potrebno piko na i
  • Vrhunske zmogljivosti in vozne lastnosti zahtevajo globok poseg v denarnico
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Teja Stamač
Petek, 5. december 2014

Paul Walker, alias Brian O'Conner, nedavno tragično preminuli junak filmov z naslovom Hitri in drzni (Fast and Furious), bi v pravkar posnetem sedmem nadaljevanju franšize gotovo prav rad videl model BMW 435i, obogaten z dodatki programa M performance. Seveda, avtomobil je hiter. In drzen.

Hiter zato, ker mu kit za povečanje moči, ki zajema tudi nov računalnik za nadzor delovanja motorja, moč dvigne za 25 kW (34 KM) oziroma na skupnih 250 kW (340 KM) moči. Cena? Slabe tri tisočake. Pa tudi brez tega kita je 435i izjemno hiter avtomobil, saj do stotice pospeši, kaj pospeši, se izstreli v manj kot petih sekundah in ob vsakem odločnejšem pritisku na stopalko za plin pošteno butne v hrbet. Iz dveh izpušnih cevi tudi pošteno zarjove in postreže z zvokom, ki se ga ne bi sramoval niti M4 (prve vtise si lahko preberete na strani XXX). A ta je še bolj razgrajaški …

Program M performance nudi številne privlačne dodatke, s katerimi lahko ozaljšate svojega običajnega BMW-ja.


M performance je nekje vmes – gre za program številnih športnih dodatkov, s katerimi lahko ozaljšate svojega običajnega BMW-ja. Da je drzen. Tak, kot je vam všeč in drugačen od sosedovega. Platišča premera 20 palcev vas olajšajo za nekaj več kot pet tisočakov, dodelan izpušni sistem za dobrega tisočaka, spojlerji za slaba dva, okrasne črte – te so poceni, saj stanejo le dobrih sto evrov, za kabinske dodatke iz ogljikovih vlaken in alkantare pa morate primakniti še dodatnega tisočaka. Morda so tiste črte res malce preveč kričeče in toliko različnih dodatkov, kot jih je imel testni, je že na meji dobrega okusa … Kakor komu odgovarja. Vsekakor pa je takšen avtomobil magnet za mimoidoče – ljudje se obračajo za njim, ga fotografirajo z mobilnimi telefoni. Prav tako je pravi izziv za razne twinge z dvema vzdolžnima črtama ali golfe s prevelikimi kolesi in kakšnim izpuhom na zadku preveč, ki se želijo pomeriti v cestni dirki. To morate pač vzeti v zakup in upam si trditi, da takšnemu avtomobilu tudi možje v modrem posvečajo malce več pozornosti.

Takšen bavarec je pravi magnet za razne lokalne modre dirkače, ki se želijo pomeriti v cestni dirki.


Kakor koli – voziti takšnega BMW-ja je, tudi če niste ekshibicionist, pravi užitek. Tehnika je namreč pričakovano vrhunska, šestvaljni stroj pa je tista pika na i, ki s svojim žlahtnim zvokom zaokrožuje celotno sliko. Tu sta seveda še osemstopenjski menjalnik in odličen pogon xdrive, ki s samodejnim prerazporejanjem moči med sprednjo in zadnjo osjo v vsakem trenutku poskrbi za kar najboljšo trakcijo. Seveda, z malce bolj poudarjenim prenosom na zadnji kolesi … Bavarec je izjemno odziven, volan komunikativen in gosto nanizani ovinki hitro poženejo po krvi večje količine adrenalina. Avtomobil, ne glede na izbrano prestavo, ob odločnem pritisku na stopalko za plin brutalno pospešuje, menjalnik svoje delo opravlja že kar srhljivo hitro, hitrosti v zavojih pa so zaradi odlične lege na cesti lahko zelo visoke. A pamet v glavo; fizike vseeno ne morete pretentati …
 

BMW 435i xdrive coupe M performance
 Vozilo in motor kupe, 2 vrat, 4 sedeži; Motor: 6-valjni vrstni, turbobencinski, vgrajen spredaj vzdolžno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, neposredni vbrizg goriva, turbopolnilnik, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 2979 ccm; Vrtina x gib (mm): 84,0 x 89,6 mm; Kompresijsko razmerje: 10,2 : 1; Največja moč: 250 kW (340 KM) pri 5800–6000/min; Razmerje mase in moči: 6,7 kg/kW (4,9 kg/KM); Največji navor: 450 Nm pri 1200–5000/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj hlajene kolutne; Elektronska podpora: ABS, DTC, DSC; Število zvezdic EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen.
  Velikost:  4638 x 1825 x 1392 mm; Medosna razdalja: 2810 mm; Pnevmatike: spredaj 225/35 R 20, zadaj 255/30 R 20; Masa/nosilnost: 1.665/520 kg; Prtljažnik: 445 l.
  Največja hitrost:  250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 4,9 s; Poraba goriva (EU): 10,8/5,8/7,6 l/100 km; Povprečje na testu: 10,7 l/100 km; Izpust CO2: 178 g/km.
  Cena:  osnovni model (420i coupe): 40.600 evrov; cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 60.600 evrov; z dodatno opremo: 87.091 evrov; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.

motor, menjalnik, pogon, lega na cesti, ergonomija

preveč vpadljivi dodatki, cena

brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.