BMW 520d xDrive touring
Zakaj bi si želeli več?
- Z odlično tehniko in predvsem bogato opremo cilja na najzahtevnejše kupce
- Kljub zgolj dvolitrskemu štirivaljnemu dizlu stane skoraj 90 tisoč evrov
Nedelja, 23. februar 2020
Dvolitrski turbodizelski stroj sprva morda res ne obeta kakšnih posebnih presežkov, a če je iz BMW-jevih logov, ste lahko brez skrbi. Z odločnim turbom podprt štirivaljnik več kot zadovolji – OK, tisti, ki pričakujete brutalnost v slogu M5, se boste namrdnili, a potem tudi lahko nehate brati.
Pri priganjanju odločno sune v hrbet in obenem malce bolj kovinsko zarjove, pri običajni vožnji pa je resnični biser, tih in umirjen ter odlično ujemajoč se z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Uglajena kombinacija, ki se na sto kilometrov zadovolji z manj kot sedmimi litri goriva, ne ustraši pa se niti kakšnih bolj odločnih pritiskov na stopalko za plin oziroma kakšnih bolj zagrizenih vozniških apetitov. Za povrh je tu štirikolesni pogon xDrive, v primerjavi s tekmeci sicer ne ravno
najbolj vrhunski, a še vedno eden bolj učinkovitih. Veliki večini vsakdanjih razmer je zlahka kos.
Štirivaljni dizel ne pušča veliko odprtih želja glede zmogljivosti, pri izbiri opreme pa skoraj ni meja.
Pri tokratni petici je še bolj kot tehnika navdušila njena bogata oprema z že kar perverzno umetelno prešitimi usnjenimi sedeži ter celo kopico takšnih in drugačnih dodatkov, ki naredijo življenje prijetnejše in udobnejše. So nujno potrebni? Seveda ne, a avtomobilu takšnega kova so pisani na kožo in poskrbijo za dodatno piko na i. Ne glede na motorno izbiro si lahko omislite praktično kar koli – in tudi cene se bodo povzpele v tovrstne višave. Že omenjeno usnje na sedežih, velika in lepa
platišča ter najrazličnejši dodatki in možnosti nastavitev poglobijo poseg v denarnico.
Dodatna oprema zlahka doseže ali preseže vrednost avtomobila srednjega razreda (pri testnem jih je bilo kar za 25 tisočakov), kar pomeni, da končna cena poleti v višave. Je pa res, da pri drugih dveh nemških premium tekmecih ni prav nič drugače …
BMW 520d xDrive touring |
Vozilo in motor: karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1995 ccm, 140 kW (190 KM) pri 4000/min, 400 Nm pri 1750–2500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4942 x 1868 x 1498 mm; Medos. razdalja: 2975 mm; Pnevmatike: spredaj 245/40 R19, zadaj 275/35 R19; Masa/nosilnost: 1825/730 kg; Prtljažnik: 570–1700 l. |
Največja hitrost: 222 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,6 s; Poraba goriva (EU): 5,7/4,6/5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 131 g/km. |
Cena: osnovni model (518d touring): 55.300 €, testno vozilo: 86.278 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
![]() |
vozne lastnosti, bogata oprema |
![]() |
cena |
![]() |
brez napak |