Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW X1 sDrive18i

Za posebneže

  • Vstopni bencinski X1 ima pogon le na zadnji kolesi
  • Motor in samodejni menjalnik sta predstavnika stare generacije
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Teja Stamač
Ponedeljek, 17. marec 2014

Najmanjši bavarski športni terenec nas je na dosedanjih testih prepričeval s tehnološko dovršenostjo in dobrimi voznimi lastnostmi. Doslej smo imeli priložnost testirati le dizelske različice s štirikolesnim pogonom, tokrat pa smo se lotili najšibkejše bencinske izvedbe, pri kateri je moč speljana le k zadnjemu kolesnemu paru.

Dvolitrski štirivaljnik je pripadnik starejše generacije motorjev in nima podpore turbopolnilnika. Zato je v primerjavi s sodobnimi izdelki njegova moč 110 kW (150 KM) precej podpovprečna. Prav nobene usluge pogonskemu sklopu ne naredi niti 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki je na voljo le pri tej različici. Drugi imajo namreč možnost izbire sodobnega 8-stopenjskega menjalnika. Vse skupaj zato ne pripomore k nizki porabi goriva, ki je kljub razmeroma zadržani vožnji na našem testu znašala skoraj enajst litrov.
 

Za štirikolesni pogon je treba doplačati 2.700 evrov, zato je dvokolesno gnani X1 lahko povsem smiselna izbira.


 

Sicer pa je tudi takšen X1 odlično vodljiv avtomobil, ki se po voznih lastnostih lahko kosa z večino običajnih osebnih vozil. Enako velja tako za udobje ergonomsko dovršene ter kakovostno obdelane kabine kot za njeno prostornost. Življenje olajša tudi vsa oprema, s katero je bil opremljen testni avtomobil. A navigacijski sistem, vzvratna kamera, ksenonske luči, tempomat in ostali dodatki ceno močno povečajo. Takšen X1 tako namesto slabih tridesetih tisočakov stane kar 42.822 evrov.

Če le niste eni od tistih posebnežev, ki imajo tako specifične potrebe, da morajo izbrati bencinski motor, potem vam takšno kombinacijo odsvetujemo. Le 800 evrov več je namreč treba odšteti za enakovredno turbodizelsko izvedbo z oznako sDrive18d, kjer brez težav pričakujte za tri litre nižjo porabo, pa še veliko boljši samodejni menjalnik boste imeli.
 

BMW X1 sDrive18i
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, vgrajen spredaj vzdolžno, štirje ventili na valj, neposredni vbrizg goriva, dve odmični gredi v glavi motorja; Prostornina: 1995 ccm; Vrtina x gib (mm): 84,0 x 90,0; Kompresijsko razmerje: 10,5 : 1; Največja moč: 110 kW (150 KM) pri 6400/min; Razmerje mase in moči: 13,9 kg/kW (10,2 kg/KM); Največji navor: 200 Nm pri 3600/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (312 mm), zadaj hlajene kolutne (300 mm); Elektronska podpora: ABS, DSC, DTC; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4454 x 1798 x 1545 mm; Medosna razdalja: 2760 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1530/480; Prtljažnik: 420/1350 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,4 s; Poraba goriva (EU): 10,9/6,2/7,9 l/100 km; Povprečje na testu: 10,8 l/100 km; Izpust CO2: 185 g/km.
  Cena:  osnovni model (sDrive16d): 28.900 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 29.600 evrov, z dodatno opremo: 42.822 evrov; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
ergonomija, vozne lastnosti motor in menjalnik, cena brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.