Citroën jumpy multispace HDi 160 exclusive
Vsestranski potovalnik
- Ob osmih sedežih ostane še dovolj prostora za prtljago vseh potnikov
- Z najzmogljivejšim motorjem je suveren tudi ob polni obremenitvi
Petek, 4. januar 2013
Srednje veliki kombiji so v svojih potniških izvedbah zelo uporabna vozila. S številnimi sedeži in še vedno dovolj velikim prtljažnikom zadovoljujejo potrebe družin z veliko otroki, po drugi strani pa jih lahko uporabljajo tudi hoteli za prevoz svojih gostov z letališča.
Tudi Citroënov predstavnik, še posebej v daljši, več kot pet metrov dolgi izvedbi z osmimi sedeži, ustreza tem zahtevam. Sedeži so nameščeni v treh vrstah – poleg sprednjih dveh še dvakrat po trije (zadnja vrsta za doplačilo 920 evrov), do njih pa udobno dostopate skozi široka drsna vrata na desnem boku. Desni sedež v drugi vrsti se za lažji dostop seveda ustrezno zloži. Obenem v avtomobilu ostane še več kot pol kubičnega metra prostora za prtljago, pa tudi odlagalnih mest za manjše predmete
je po kabini povsod dovolj.
Z najzmogljivejšim motorjem je suveren tudi ob polni obremenitvi.
V svoji prenovljeni podobi jumpy poleg osvežene maske in še nekaterih manjših sprememb prinaša tudi nov motor. Dvolitrski turbodizel kot vrh ponudbe razvija več kot spodobnih 120 kilovatov moči (163 KM), tako da so vozne zmogljivosti zares suverene tudi ob obremenjenem vozilu. Poraba goriva ostaja v ugodnih okvirih; med testom smo v povprečju porabili le osem litrov na sto kilometrov. Motor resnično navduši, menjalnik pa žal nekaj manj, saj je ročica precej nenatančna. Pri višjih hitrostih
zmotijo tudi tresoča se vzvratna ogledala, sicer pa je vožnja po avtocesti udobna in dovolj tiha, tako da je takšen avtomobil lahko odličen potovalnik tudi na daljših razdaljah.
Je pa res, da je kombinacija zmogljivega motorja in opreme exclusive najdražja, a po drugi strani serijsko med drugim ponudi tudi ESP, regulator in omejevalnik hitrosti, parkirna tipala na zadku, klimatsko napravo za drugo vrsto sedežev, dodatno zatemnjena stekla ter naslone za roke za še večje udobje.
Citroën jumpy multispace HDi 160 exclusive |
Vozilo in motor: potniški kombi, 4 vrat, 8 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, vbrizg goriva prek skupnega voda (common rail), turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1997 ccm; Vrtina x gib (mm): 85,0 x 88,0; Kompresijsko razmerje: 16,0 : 1; Največja moč: 120 kW (163 KM) pri 3750/min; Razmerje mase in moči: 16,6 kg/kW (12,3 kg/KM); Največji navor: 340 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj kolutne; Elektronska podpora: ABS, ESP; Število zvezdic EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen. |
Velikost: 5143 x 1895 x 1942mm; Medosna razdalja: 3122 mm; Pnevmatike: 215/60 R 16; Masa/nosilnost: 1997/888; Prtljažnik: 553/1400/2523 l. |
Največja hitrost: 170 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 13,6 s; Poraba goriva (EU): 9,0/6,8/7,6 l/100 km; Povprečje na testu: 8,0 l/100 km; Izpust CO2: 199 g/km. |
Cena: osnovni model (jumpy multispace HDi 95 attraction): 25.150 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 33.765 evrov, z dodatno opremo: 35.475 evrov; Citroën Slovenija d. o. o. |
![]() |
prostorna notranjost, zmogljiv motor, poraba goriva |
![]() |
nenatančen menjalnik, tresoča vzvratna ogledala |
![]() |
brez napak |