Avto.info
Iskalnik: Model:

Citroën grand C4 picasso blueHDi 150 BVA6 exclusive

Zmagovalna kombinacija

  • Citroënov največji enoprostorec je uživaški potovalnik, ki na prvo mesto postavlja udobje
  • Z dvolitrskim turbodizlom in avtomatiko je zmogljiv in uglajen ter presenetljivo varčen
Avtor: Borut Fakin / Foto: Teja Stamač
Torek, 7. oktober 2014

Kakšno bi bilo življenje brez presenečenj? Pri Citroënu se v zadnjem času ponovno zelo trudijo, da jih ne bi zmanjkalo. Njihov veliki enoprostorec nas je ob predstavitvi presenetil z ekstravagantno obliko ter bogato opremo, nato pa na prvem testu (AF 176) še z učinkovitostjo in sorazmerno varčnostjo 1,6-litrskega turbobencinarja.

Tokrat pa je z dvolitrskim turbodizlom in samodejnim menjalnikom moral izpolniti tudi določena pričakovanja. Se sprašujete, katera? Predvsem zmogljiv in še bolj varčen pogonski sklop, ki ponuja udobje v vseh razmerah. In prav to je bistvo te kombinacije. Agregat s 110 kilovati (150 KM) in 370 Nm navora brez težav premika poldrugo tono težak avtomobil. Čeprav ne ponuja bliskovitih pospeškov, po začetnem oklevanju (pod 2.000 vrtljaji) prav lepo potegne in dovoli tudi kakšno bolj drzno prehitevanje. Tudi šeststopenjska avtomatika zelo solidno opravlja svojo nalogo. Vselej prestavlja nežno in se lepo prilagaja slogu vožnje, a pred dinamiko daje prednost udobju. Le na 'ameriško' obvolansko prestavno ročico se je treba malo navaditi. Na voljo sta sicer tudi obvolanska vzvoda za sekvenčno prestavljanje, ki pa nista ravno v skladu s temeljnim poslanstvom tega avtomobila in smo se med testom nanju le redko spomnili.

Turbodizel ob rahlem začetnem oklevanju lepo 'potegne', pri avtocestnih hitrosti pa teče mirno in tiho, zato z lahkoto požira kilometre.


Velike steklene površine, zračnost potniškega prostora ter razmeroma mehko vzmetenje spodbujajo k mirni vožnji, medtem ko potniki uživajo v razgledu. Gotovo se najbolje godi sprednjemu, ki ga lahko poleg masažne funkcije razvaja tudi nastavljiv naslon za noge, hudega pa ni niti tistim v drugi vrsti, za katere so na voljo trije posamezni prilagodljivi sedeži. Najmanj udobja sta deležna potnika na opcijskih zložljivih sedežih v tretji vrsti, kar je pri običajnih osebnih avtomobilih tako ali tako prej pravilo kot izjema.

Kot smo zapisali uvodoma, je Citroënov največji enoprostorec izpolnil pričakovanja glede udobja in jih zlasti pri varčnosti celo presegel. Zelo prostoren in resnično udoben avtomobil je namreč zahteval le 6,7 litra dizla na 100 kilometrov in s tem še bolj utrdil položaj med modeli, ki jih za družinsko uporabo nedvomno priporočamo. Le vse njegove značilno Citroënovske posebnosti, ki smo jih odkrivali v predhodnih testih, vam morajo biti všeč.

 

Citroën grand C4 picasso blueHDi 150 BVA6 exclusive
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, dizelski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, vbrizg goriva prek skupnega voda (common rail), turbopolnilnik, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1997 ccm; Vrtina in gib: 85 x 88 mm; Kompresijsko razmerje: 16,7 : 1; Največja moč: 110 kW (150 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 14,1 kg/kW (10,3 kg/KM); Največji navor: 370 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (304 mm), zadaj kolutne (290 mm); Elektronska podpora: ABS z EBD in ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4597 x 1826 x 1638 mm; Medosna razdalja: 2840 mm; Pnevmatike: 205/55 R17; Masa/nosilnost: 1551/822; Prtljažnik: 170/645/1843 l.
  Največja hitrost:  207 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 5,2/4,1/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 117 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.6 VTi attraction): 19.720 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 32.670 evrov, z dodatno opremo: 37.180 evrov; Citroën Slovenija, d. o. o., Ljubljana.

prostornost, oblika, motor in menjalnik, poraba goriva

upravljanje prek zaslona, preglednost nazaj

brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.