Avto.info
Iskalnik: Model:

Mazda6 sport combi CD163 GTA

Tik pod vrhom

V preteklosti so le redke mazde izstopale iz povprečja. Največkrat so veljale za zanesljivo izbiro, ki ni razočarala, to pa je tudi vse. Prva generacija mazde6 je vse to temeljito spremenila, in kar naenkrat se je ta japonska znamka zavihtela proti samemu vrhu. V drugi izdaji šestica uspeh le še potrjuje.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Teja Barborič
Četrtek, 4. november 2010

Po treh letih na trgu je prišel čas za manjšo prenovo, ki je (značilno za Mazdo) skorajda neopazna in pomeni le nekaj novih materialov v notranjosti in kakšno zglajeno gubico tu in tam. V resnici ta avtomobil prenove niti ni potreboval, saj je še vedno svež in tehnično sodoben. Navzven je nekoliko spremenjen sprednji del, ki je še vedno agresivno zašiljen, v notranjosti pa so prenovili grafiko merilnikov, ki ne sijejo več v živo oranžni barvi.

Pri prostornosti je vse ostalo enako in tudi to je dobra stvar, saj se potniki nad utesnjenostjo ne morejo pritoževati. Tudi na zadnji klopi se namreč zelo dobro sedi. Posledica precej zajetne, 4,79 metra zunanje dolžine, je tudi precejšen prtljažni prostor. V osnovi ta meri 519 litrov, povečljiv pa je na ogromnih 1.751 litrov. Pri povečevanju se bo vsak lastnik srečal z eno odlično in eno obupno lastnostjo tega avtomobila. Odličen je sistem karakuri, ki omogoča, da se le s potegom ročice naslonjala zadnjih sedežev le-ti pospravijo v popolnoma ravno dno. Marsikomu pa bo še pred tem precej sivih las povzročila prekrivna ponjava prtljažnika, saj je precej zapleteno pritrjena. Je pa njena dobra stran ta, da se ob odpiranju prtljažnih vrat samodejno odmakne.

"2,2-litrski turbodizel srednje moči se zaradi dobre zaloge moči in varčnosti zdi optimalna izbira."

Tokratni testni avtomobil je na lestvici različic mazde6 sport combi spadal tik pod vrh ponudbe. Motor, ki ga poganja, je namreč drugi najmočnejši dizelski agregat, ki je na voljo. Gre za 2,2-litrski štirivaljnik s 120 kilovati moči (163 KM) in 360 Nm navora. Razmeroma nov motor je v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom odlična izbira za takšen avtomobil. Moči je toliko, da tudi polno naložen ne peša, ob priganjanju zna pokazati zobe, medtem ko zmerna vožnja nagradi z ugodno porabo. Na testu smo zabeležili povprečje 7,5 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Tik pod vrhom se je tale avtomobil znašel tudi pri izbiri paketa opreme. Pod imenom GTA se namreč skriva ogromno dodatkov, med drugim tudi biksenonski žarometi, tipalo za dež, pametni ključ, avdio sistem bose, delno usnjeni sedeži, sistem za pomoč pri menjavi voznega pasu (RVM), sistem za prostoročno telefoniranje bluetooth, tempomat, sprednja in zadnja parkirna tipala … Edini dodatek, ki smo ga v tako založenem avtomobilu s ceno 32.380 evrov pogrešali, je navigacijska naprava. Tik pod vrhom torej.
 

Mazda6 sport combi CD163 GTA
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu (common-rail), turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 2184 ccm; Vrtina in gib: 86 x 94 mm; Kompresijsko razmerje: 16,3 : 1; Največja moč: 120 kW (163 KM) pri 3500/min; Razmerje mase in moči: 12,5 kg/kW (9,2 kg/KM); Največji navor: 360 Nm pri 1800-3000/min; Menjalnik: ročni šeststopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj prisilno hlajene kolutne (299 mm), zadaj kolutne (280 mm), ABS z EBD in EBA, DSC, TCS; Število zvezdic EuroNCAP: preizkus še ni bil opravljen.
  Velikost:  4785 x 1795 x 1490 mm; Medosna razdalja: 2725; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1500/635 kg; Prtljažnik: 519/1751 l.
  Največja hitrost:  211 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,2 s; Poraba (EU): 6,9/5,4/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km.
  Cena:  osnovni model (1.8i CE): 22.090 evrov; cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 31.890 evrov; z dodatno opremo: 32.380 evrov; MMS, d.o.o., Ljubljana.
motor, vozne lastnosti, ergonomija odstranjevanje prekrivne ponjave prtljažnika brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.