Nissan X-trail 1.7 dCi XT 4WD tekna
Dizel mu bolje pristaja
- X-trail je z dizelskim motorjem prepričljivejši kot z bencinskim
- Poleg tega nudi več možnosti izbire – ročni menjalnik in/ali štirikolesni pogon
Sobota, 13. februar 2021
Nedavno osveženi X-trail smo najprej preizkusili z bencinskim motorjem (test v AF248), zdaj pa še z drugo motorno možnostjo v ponudbi, 1,7-litrskim turbodizlom. Ta na papirju za tako velik športni terenec morda res deluje malce skromno, a je s svojimi 110 W (150 KM) in 340 Nm v praksi dovolj zmogljiv za suvereno vožnjo po avtocesti, ustrezno poskočnost v mestu ali zanesljivo vožnjo tudi bolj obremenjenega vozila. Športne ambicije mu nikakor niso pisane na kožo, deloma tudi zaradi malce
počasnejšega, a zato mehko delujočega samodejnega menjalnika. Ta je, za razliko od dvosklopčne avtomatike pri bencinskem motorju, klasičen brezstopenjski CVT, v kombinaciji z njim vlečna zmogljivost znaša le 1.500 kilogramov (z ročnim 2.000 kilogramov).
Štirikolesni pogon sicer ni nujna, a je glede na značaj avtomobila vseeno priporočljiva izbira.
Kombinacija motorja in menjalnika pri speljevanju sprva zahteva malce odločnejši pritisk na stopalko za plin in izrazitejše povečanje motornih vrtljajev ter s tem povezano večjo glasnost, nato menjalnik svoje delo opravlja prek vmesnih navideznih stopenj, kar pusti precej dober vtis. Dizelski motor je za razliko od bencinskega na voljo še s štirikolesnim pogonom, ki s funkcionalnim vrtljivim gumbom med sedežema omogoča izbiro med sprednjim in prilagodljivim ali stalnim štirikolesnim.
Z opremo tekna in ceno 39.450 evrov je najdražji na ceniku (samodejni menjalnik in štirikolesni pogon prispevata 2.300 oziroma 1.500 evrov), s kovinsko barvo in doplačilnim sistemom ProPilot (paket tehnologij za pomoč pri vožnji, vključno z aktivnim tempomatom) pa 40 tisočakov.
Nissan X-trail 1.7 dCi XT 4WD tekna |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1749 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750–2750/min; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4690 x 1830 x 1710mm; Medos. razdalja: 2705 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1700/510 kg; Prtljažnik: 565–1996 l. |
Največja hitrost: 190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,7 s; Poraba goriva (WLTP): 7,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 205 g/km. |
Cena: osnovni model (1.3 DIG 160 DCT N-connecta)): 31.850 €, testno vozilo: 40.080 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
prostorna in prilagodljiva notranjost, štirikolesni pogon |
![]() |
infotainment, skromna vlečna zmogljivost |
![]() |
brez napak |