Peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure
Čudežni malček
- S prenovo je v tehniki ujel korak s tekmeci in oblikovno le še poudaril svoje kvalitete
- Kombinacija samodejnega menjalnika in bencinskega trivaljnika zahteva doplačilo 1.500 evrov, a se izplača
Ponedeljek, 18. april 2016
Peugeot 208 lepo nadaljuje zgodbo o uspehu, ki ji lahko sledimo od 207, rekordnega 206, pa do modela 205, ki je vse skupaj nekako začel. Tudi aktualni malček si je z milijonom prodanih primerkov v treh letih zaslužil pohvalo, naslednji milijon pa lovi s sodobnejšo opremo, svežo obliko in prerojeno tehniko.
Če kozmetične popravke pustimo ob strani, je 208 največ pridobil pri sodobnejših pripomočkih za voznika, med katerimi se je prvič znašel sistem za samodejno zaviranje v sili (250 evrov doplačila). Sicer pa je po novem na voljo tudi kamera za vzvratno vožnjo, ki skupaj z zadnjimi parkirnimi tipali zahteva doplačilo 505 evrov. Zabavni elektroniki namenjen sistem mirrorlink na osrednji zaslon preslika vsebino pametnega telefona z operacijskim sistemom Android ali iOs. Vidna vsebina je, seveda,
prilagojena (okrnjena) uporabi v vozilu.
Kdo bi si misli, da bomo kdaj ravno pri Peugeotu tako hvalili kombinacijo s samodejnim menjalnikom!
Največje presenečenje pa se je skrivalo pod pločevino. To ni bil soliden 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki s pomočjo turbopolnilnika zmore kar 81 kW (110 KM), ampak menjalnik. Klasičen šeststopenjski avtomatik je morda zadnje, kar bi prisodili avtomobilu tega velikostnega razreda. Inženirji pa so očitno vedeli, kaj delajo, saj nas je kombinacija naravnost navdušila. To je eden redkih primerov, ko Peugeotov menjalnik posebej izpostavljamo zaradi njegovih dobrih lastnosti, a si hvalo
zasluži. Tako zaradi odzivnosti ob speljevanju z mesta kot zaradi gladkega delovanja pri večji hitrosti. Le poraba goriva bi bila lahko nekoliko manjša, saj smo na testu zabeležili povprečje 7,8 litra.
Peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1199 ccm, 81 kW (110 KM) pri 5500/min, 205 Nm pri 1500/min; Menjalnik: samodejni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 3973 x 1739 x 1460 mm; Medos. razdalja: 2538 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1090/435 kg; Prtljažnik: 285–1076 l |
Največja hitrost: 194 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,9 s; Poraba goriva (EU): 5,7/3,8/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,8 l/100 km; Izpust CO2: 104 g/km. |
Cena: osnovni model (1.0 puretech 68 access 3V): 10.692 €, testno vozilo: 19.838 €; Peugeot Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
motor in menjalnik |
![]() |
(pre)majhen volan |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- 208
- Peugeot
- puretech
- samodejni menjalnik
- trivaljnik