Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure

Čudežni malček

  • S prenovo je v tehniki ujel korak s tekmeci in oblikovno le še poudaril svoje kvalitete
  • Kombinacija samodejnega menjalnika in bencinskega trivaljnika zahteva doplačilo 1.500 evrov, a se izplača
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Ponedeljek, 18. april 2016

Peugeot 208 lepo nadaljuje zgodbo o uspehu, ki ji lahko sledimo od 207, rekordnega 206, pa do modela 205, ki je vse skupaj nekako začel. Tudi aktualni malček si je z milijonom prodanih primerkov v treh letih zaslužil pohvalo, naslednji milijon pa lovi s sodobnejšo opremo, svežo obliko in prerojeno tehniko.

Če kozmetične popravke pustimo ob strani, je 208 največ pridobil pri sodobnejših pripomočkih za voznika, med katerimi se je prvič znašel sistem za samodejno zaviranje v sili (250 evrov doplačila). Sicer pa je po novem na voljo tudi kamera za vzvratno vožnjo, ki skupaj z zadnjimi parkirnimi tipali zahteva doplačilo 505 evrov. Zabavni elektroniki namenjen sistem mirrorlink na osrednji zaslon preslika vsebino pametnega telefona z operacijskim sistemom Android ali iOs. Vidna vsebina je, seveda, prilagojena (okrnjena) uporabi v vozilu.

Kdo bi si misli, da bomo kdaj ravno pri Peugeotu tako hvalili kombinacijo s samodejnim menjalnikom!


Največje presenečenje pa se je skrivalo pod pločevino. To ni bil soliden 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki s pomočjo turbopolnilnika zmore kar 81 kW (110 KM), ampak menjalnik. Klasičen šeststopenjski avtomatik je morda zadnje, kar bi prisodili avtomobilu tega velikostnega razreda. Inženirji pa so očitno vedeli, kaj delajo, saj nas je kombinacija naravnost navdušila. To je eden redkih primerov, ko Peugeotov menjalnik posebej izpostavljamo zaradi njegovih dobrih lastnosti, a si hvalo zasluži. Tako zaradi odzivnosti ob speljevanju z mesta kot zaradi gladkega delovanja pri večji hitrosti. Le poraba goriva bi bila lahko nekoliko manjša, saj smo na testu zabeležili povprečje 7,8 litra.
 

Peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1199 ccm, 81 kW (110 KM) pri 5500/min, 205 Nm pri 1500/min; Menjalnik: samodejni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  3973 x 1739 x 1460 mm; Medos. razdalja: 2538 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1090/435 kg; Prtljažnik: 285–1076 l
  Največja hitrost:  194 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,9 s; Poraba goriva (EU): 5,7/3,8/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,8 l/100 km; Izpust CO2: 104 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.0 puretech 68 access 3V): 10.692 €, testno vozilo: 19.838 €; Peugeot Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor in menjalnik (pre)majhen volan brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.