Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot bipper tepee 1.4 HDi outdoor

Partnerček

Trojčki Fiata, Peugeota in Citroëna, namenjeni dostavi, niso nobena novost. Tudi najmanjše pridobitve z imeni fiorino, bipper in nemo smo že predstavljali. In prav takšno logiko kot pri tovornih vozilih so uporabili tudi pri potniških različicah. Tokrat smo preverili, kako se v tej vlogi odreže peugeot bipper tepee.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Teja Barborič
Ponedeljek, 26. oktober 2009

Tako kot ostali program tega francoskega proizvajalca velja tudi pri tem dostavniku, ki se prelevi v potniško vozilo, da kot takšen nosi oznako tepee. Navzven ga takoj prepoznamo po dodatni zasteklitvi zadnjega dela vozila, po dveh stranskih drsnih vratih in dvižnih vratih zadaj. Torej – prilagojen je družinski uporabi. Drugače je navzven, razen nekaterih malenkosti, pravzaprav identičen svojima bratoma. Drugačni so seveda znaki na nosu, in to je to.

Z namenom, da bi ustvarili vsaj nekaj razlik, ki bi kupcem ponudile razlog za nakup tega ali onega, so vsak zase pripravili nekaj posebnih paketov opreme. Tako je v peugeotu na voljo oprema outdoor, zaradi katere bipper postane bolj uporaben tudi v neprijaznih cestnih razmerah. Oddaljenost karoserije od tal je dva centimetra večja, pod motorjem je robustnejša zaščita, prav takšne pa so tudi plastične obloge okoli avtomobila, ki ščitijo lak pred poškodbami. Te malenkosti še zdaleč ne pomenijo, da je takšen bipper terenski, so pa vsekakor dobrodošle, ko komunalno podjetje preseneti prvi sneg ali pa, ko kakšen kolovoz postane zahtevnejši kot smo sprva menili.

Takšnemu avtomobilu se običajno najbolje poda dizelski pogon in prav takšnega je imel tudi testni primerek. Šlo je za znani 1,4-litrski motor HDi z močjo 50 kW (68 KM), ki pa je le redko dovolj za spodobno premikanje v prometu. Glede na to, da naj bi vanj spravili celo družino z vso prtljago, je pomanjkanje moči lahko kar resna težava. Žal je pod pokrovom motorja prostora le za tako majhen motor, posledica pa je temu primerna poraba, ki je le redko zares nizka. Na testu smo tako zabeležili, da smo na 100 kilometrov porabili 6,8 litra dizelskega goriva.

Pri zunanjosti, ki v dolžino meri manj kot štiri metre, je lepo presenečenje prostornost v notranjosti. Sedenje je lahko udobno na vseh petih sedežih, morda najmanj za voznika, saj je spodnji rob armaturne plošče tako izbočen, da med pritiskom na stopalko sklopke skorajda vsakič podrgne z golenjo. Težavo smo že izpostavili, velja pa za vse tri avtomobile. Sicer pa je notranjost takšna, kot bi od dostavnika po duši pričakovali: nekaj izpostavljenih kovinskih delov, robustna armaturna plošča in v celoti preprosta za uporabo. Prostora za prtljago je 356 litrov, kar je dovolj za najnujnejše počitniške pripomočke, za drugo so na strehi nosilci, ki so del paketa outdoor.

Ta paket pa ima tudi svojo ceno, ki v kombinaciji z dizelskim motorjem nanese malenkost pod 15 tisočaki. In če si ob tem zaželite še možnost predvajanja datotek v zapisu mp3 in kovinsko obarvano zunanjost, se cena povzdigne na 15.730 evrov. Naš nasvet je, da rajši izberite bencinsko gnano različico, ki se dostikrat izkaže za bolj poskočno in pri tem v žepu obdržite tisočaka in pol.

 

Peugeot bipper tepee 1.4 HDi outdoor
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: dizelski, vgrajen spredaj prečno, ena odmična gred v glavi, dva ventila na valj, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu (common-rail), turbinski polnilnik, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1399 ccm; Vrtina in gib: 73,7 x 82 mm; Kompresijsko razmerje: 17,9 : 1; Največja moč: 50 kW (68 KM) pri 4000/min; Razmerje mase in moči: 23,7 kg/kW (17,4 kg/KM); Največji navor: 160 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni 5-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj kolutne (257 mm), zadaj bobnaste (228 mm); Elektronska podpora: ABS; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  3970 x 1704 x 1803 mm; Medosna razdalja: 2513; Pnevmatike: 185/65 R15; Masa/nosilnost: 1.185/515 kg; Prtljažnik: 356/884 l.
  Največja hitrost:  151 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 18,7 s; Poraba (EU): 5,7/3,8/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km.
  Cena:  osnovni model (1.4i tepee confort): 10.640 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 14.990 evrov, z dodatno opremo: 15.730 evrov; Peugeot Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
uporabnost, cena motor, hrup motorja pri visoki hitrosti brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.