Renault clio TCe 100 LPG intens
Plin je (še vedno) zanimiva izbira
- Renault pri cliu za dodatnih 800 evrov nudi možnost plinskega pogona
- Litrski trivaljnik s plinom razvije več moči, za povrh deluje bolj uglajeno
Sobota, 9. april 2022
Pogon na plin je vse prej kot novost, a še vedno ostaja ena izmed alternativ za cenejšo vožnjo. Tokrat smo pod drobnogled vzeli model renault clio s tovarniško vgrajenim plinskim pogonom (če se odločite za nakup novega avtomobila, vsekakor priporočamo model s tovarniško vgrajenim sistemom, saj je motor v celoti prilagojen obema vrstama goriv) in prisilno polnjenim litrskim trivaljnikom pod motornim pokrovom. Ta ob pogonu na bencin razvije 90, ob pogonu na plin pa 100 »konj« in 10 Nm več
navora. Pozornejši vozniki boste boljše zmogljivosti morda opazili le pri do konca pritisnjeni stopalki, ne glede na to motor deluje bolj mirno in uglajeno ter za poznanje tišje (po občutku, meritev nismo opravili) kot na bencin. Skratka, vožnja s plinom je prijetnejša, testna poraba pa je znašala približno šest litrov (bencin) oziroma 8,5 litra (plin). Prihranke si glede na trenutne cene goriv izračunajte sami.
Testni clio je imel še ročni menjalnik s petimi stopnjami prenosa – aktualni model v ponudbi ima šeststopenjskega.
Polnjenje je preprosto, ustrezen nastavek je že integriran na polnilni ventil. Je pa res, da plina ne morete točiti ravno »za vsakim vogalom«, a so bencinski servisi, ki nudijo to storitev, vseeno dovolj pogosti, da to ne bi smelo povzročati večjih težav. Poleg tega ste lahko brez skrbi, saj sistem samodejno preklopi na bencin, ko zmanjka plina. Brez bencina sicer ne gre, ob zagonu in ogrevanju na ustrezno temperaturo namreč motor vedno deluje na bencin, a hitro (poleti že po nekaj sto metrih
vožnje) preklopi na plin. Za povrh skupni doseg (rezervoar za bencin meri 39, za plin pa 32 litrov) znaša krepko več kot tisoč kilometrov.
S plinom ali brez; v vsakem primeru se clio ponaša z vsemi vrednotami mestnega malčka, saj ob dobrih štirih metrih dolžine nudi dovolj prostora tako v kabini kot v prtljažniku, poleg tega se lahko pohvali z razmeroma bogato opremo in funkcionalno ter kakovostno notranjostjo.
Renault clio TCe 100 LPG intens |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 67 kW (91 KM) pri 5.000/min, 160 Nm pri 2.100/min (bencin), 74 kW (101 KM) pri 5.000/min, 170 Nm pri 2.000/min (plin); Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.050 x 1.798 x 1.440 mm; Medos. razdalja: 2.583 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1.206/435 kg; Prtljažnik: 340–1.069 l. |
Največja hitrost: 188 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,5 s; Poraba goriva/plina (WLTP): 5,4/6,9 l/100 km; Povprečje na testu: 5,9/8,5 l/100 km; Izpust CO2: 121/107 g/km. |
Cena: osnovni model (clio SCe 65 life): 13.690 €, testno vozilo: 19.160 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
prijetnejša vožnja na plin, kakovostna in funkcionalna notranjost |
![]() |
slabo berljiv prikazovalnik plina |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- clio
- LPG
- plin
- Renault
- TCe
- test
- trivaljnik