Renault trafic passenger dCi 145 spaceclass
Preskok v višji razred
Potniški trafic z opremo spaceclass in paketom signature vključuje luksuzne dodatke za poslovno uporabo. Z močnejšim turbodizlom s 107 kilovati (145 KM) je suveren in cenovno dostopen.
Četrtek, 21. februar 2019
Renaultov priljubljeni kombi smo preizkusili že v kar nekaj različicah, med drugim v potniški izvedbi z osmimi sedeži in takrat novim 1,6-litrskim turbodizlom. Tokrat je francoski delavec prišel na vrsto z malce bolj resno, poslovno konfiguracijo. Podaljšana različica karoserije s 3,5-metrsko medosno razdaljo v notranjosti zagotavlja več kot dovolj prostora za tri vrste sedežev, opcijski paket signature prinaša tudi usnjeno oblazinjene in zložljivo mizico v vzdolžno pomični konzoli. Zato sta v drugi vrsti namesto treh vgrajena dva sedeža, ki sta prav tako vzdolžno pomična in celo vrtljiva, da ju lahko obrnemo proti tretji vrsti.
Da bi delo v potujoči pisarni ali zgolj kratkočasenje potekali nemoteno, so za polnjenje različnih naprav na steni vgrajeni priključek USB in 12- ter 220-voltna vtičnica.
Zaradi prilagodljive sedežne postavitve se lahko spremeni v potujočo pisarno ali prijeten prostor za druženje.
Turbodizelski štirivaljnik z 1,6-litra prostornine in dvema turbopuhaloma s 107 kilovati (145 KM) suvereno opravlja svojo nalogo in je pri tem zgledno varčen, saj na 100 kilometrov zahteva le nekaj več kot osem litrov plinskega olja. Bi si pa v tem razredu namesto ročnega želeli samodejni menjalnik.
Takšen trafic ponuja visoko raven udobja za šest potnikov in voznika ter opremo za nekoliko bolj prestižno poslovno uporabo. Glede materialov in izdelave sicer ne dosega glavnih nemških tekmecev, jih pa premaga s ceno. Z nekaj doplačljivimi dodatki za 36 tisočakov namreč ponuja zelo uporabno celoto.
Renault trafic passenger dCi 145 spaceclass |
Vozilo in motor: potniški kombi, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 107 kW (145 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 3. |
Velikost: 5399 x 1956 x 1971 mm; Medos. razdalja: 3498 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 1976/764 kg; Prtljažnik: 1000–2100 l. |
Največja hitrost: 183 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,9 s; Poraba goriva (EU): 7,1/6,0/6,4 l/100 km; Povprečje na testu: 8,4l/100 km; Izpust CO2: 167 g/km. |
Cena: osnovni model (dci 95 confort): 25.590 €, testno vozilo: 36.004 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
zmogljivosti, poraba goriva, udobje |
![]() |
kakovost materialov in izdelave, pomiki sedežev |
![]() |
brez napak |