Avto.info
Iskalnik: Model:

Suzuki SX4 S-cross 1,4 boosterjet allgrip hybrid

Anonimnež z vsebino

  •  Je izrazito povprečnega videza, a za soliden denar ponuja zares zelo veliko
  •  Poznan 1,4-litrski turbobencinar je bil nadgrajen z blagim hibridnim sistemom
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Petek, 9. oktober 2020

Aktualno generacijo suzukija SX4 poznamo že od leta 2013, pred približno štirimi leti pa je doživel zadnjo obsežnejšo prenovo. Pred kratkim so ga spet pomladili, a tokrat pri pogonski tehniki, kjer mladost in kupce lovi z 48-voltnim blagim hibridnim pogonskim sklopom. 

Osnova je 1,4-litrski prisilno polnjen bencinski motor, ki tokrat ponuja za osem kilovatov manj moči, in sicer 95 kW (129 KM). Obenem je nekoliko večji največji navor obeh motorjev skupaj z 235 Nm, tako da so tovarniški podatki o trajanju pospeška do stotice pri obeh enaki. V praksi je stvar precej boljša kot pri klasičnem bencinarju, saj je pospeševanje bolj zvezno in odzivno. Prav tako so ugodnejši podatki o porabi goriva, ki naj bi bila po trditvah tovarne za 1,1 litra manjša kot pri primerljivi izvedbi s štirikolesnim pogonom in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. Naše testno povprečje se je ustavilo pri zmernih sedmih litrih, kar je upoštevaje zasnovo križanca s kar 18-centimetrsko oddaljenostjo karoserije od tal, štirikolesni pogon in poskočno naravo pogonskega sklopa zelo dober rezultat.

Vožnje le na električni pogon ne pozna, je pa precej občutna pomoč malega elektromotorja pri močnejšem pospeševanju.


Ob pohvali na račun pogona, ki mu najbolje uspeva kljubovati zobu časa, se na ostalih področjih nekoliko slabše drži. Videz je vse prej kot atraktivno izstopajoč, kar smo nekajkrat dokazali med iskanjem po parkirišču nakupovalnih centrov. Že tako oblikovno neizrazit avtomobil je bil kaznovan še s sivo barvo in je zato izstopal kot gospodinja na koncertu Jana Plestenjaka. Tudi v notranjosti ni veliko boljše. Uporabljene je preveč »japonsko svetleče« plastike, ki ji kljubuje le soliden infotainment. Pozitivna točka je prostornost in prilagodljivost notranjosti, ki zlahka zadosti družinskim potrebam.

Vse skupaj uspe rešiti le solidna cena, ki za najdražji model na ceniku, kakršnega smo testirali, znaša 23.990 evrov.
 

Suzuki SX4 S-cross 1,4 boosterjet allgrip hybrid elegance top 
 Vozilo in motor kompaktni križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1373 ccm, 95 kW (129 KM) pri 5500/min, 235 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4300 x 1785 x 1580 mm; Medos. razdalja: 2600 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1265/520 kg; Prtljažnik: 440–1269 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 6,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,0 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,0 boosterjet comfort): 17.200 €, testno vozilo: 24.390 €; Magyar Suzuki Zrt., podružnica v Sloveniji.
zmogljivost in varčnost pogonskega sklopa  neizrazit videz, plastična notranjost brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.