Volvo V40 D2 inscription
Pred ciljno črto
- Kljub letom še vedno, tako oblikovno kot tehnično, drži korak s tekmeci
- Z vstopnim turbodizlom in bogato opremo inscription stane 22 tisočakov in pol
Četrtek, 13. junij 2019
Kompaktna Volvova kombilimuzina se z letošnjim letom poslavlja; kdaj in predvsem v kakšni obliki (veliko se govori o majhnem električnem križancu) jo bo zamenjal novi V40, v tem trenutku še ni popolnoma jasno.
V aktualni obliki se kot premium kompakt postavlja ob bok audiju A3 sportback, BMW-ju serije 1 in mercedesu razreda A, kljub ne več ravno rosni mladosti (luč sveta je ugledal leta 2012) pa še vedno pušča vtis oblikovne svežine, združene s prepoznavnimi linijami te švedske znamke. Tudi na račun vmesne prenove, ki je poleg glajenja gubic prinesla na novo urezane sprednje žaromete z dnevnimi lučmi v obliki Thorovega kladiva.
V akcijski ponudbi je kar osem tisočakov ugodnejši od cen, navedenih v rednem ceniku.
Svež in sodoben je tudi pod kožo, saj za pogon skrbijo štirivaljni dvolitrski motorji aktualne generacije. Oznaka D2 je torej turbodizel z 88 kW (120 KM), kar je sicer vstopna, a glede zmogljivosti zelo ustrezna izbira. Odzivnost na stopalko za plin ter prijetna poskočnost nekje do 130 km/h sta več kot prepričljivi, tako da realnih potreb po močnejšem D3 (110 kW/150 KM) pravzaprav ni. Za povrh je motor uglajen in predvsem varčen sopotnik (testna poraba približno 5,5 litra) ter se dobro ujame
z vsemi šestimi stopnjami solidnega ročnega menjalnika. Vozne lastnosti so dobro uravnotežene in z malce bolj čvrstim podvozjem dinamično obarvane. V koraku s časom so odlični led žarometi, tudi sicer oprema inscription ponuja zelo veliko – vključno z usnjem.
Svežino pa boste zaman iskali v notranjosti. Ta je še iz prejšnje generacije volvov in naravnost arhaična – s precej velikim volanskim obročem, plastiko povprečne kakovosti, majhnim osrednjim zaslonom z nerodnimi meniji in kupom nepreglednih stikal na sredinski konzoli.
Volvo V40 D2 inscription |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1969 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3750/min, 200 Nm pri 1500–2250/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4370 x 1783 x 1420mm; Medos. razdalja: 2647 mm; Pnevmatike: 225/45 R17; Masa/nosilnost: 1453/527 kg; Prtljažnik: 335–1032 l. |
Največja hitrost: 190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,6 s; Poraba goriva (EU): 5,7/4,0/4,4 l/100 km; Povprečje na testu: 5,6 l/100 km; Izpust CO2: 122 g/km. |
Cena: osnovni model (V40 T2 momentum): 27.340 €, testno vozilo: 36.628 €; VCAG, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
motor, poraba goriva, videz |
![]() |
zastarela armaturna plošča, utesnjena notranjost |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- D2
- dizel
- inscription
- test
- V40
- Volvo