Avto.info
Iskalnik: Model:

Volvo V40 cross country D4 A summum

Na veliki nogi

  • Cross country prinaša robustnejši videz in večjo oddaljenost od tal
  • Vozna dinamika in udobje ostajata na visoki ravni
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Teja Stamač
Petek, 19. april 2013

Cross country, to uveljavljeno oznako za terensko zmogljivejša Volvova vozila, je dobil tudi najnovejši V40. A ne kot XC, temveč zgolj kot dodatek v imenu. Ta prinaša 40 mm večjo oddaljenost od tal, zato tudi med vožnjo po kakšnem slabše vzdrževanem kolovozu ne boste podrsali s trebuhom po tleh. A za kaj bistveno več kot za pot do vikenda nekje v hribih ali v kamp nekje ob morju takle V40 ni primeren. Tudi štirikolesnega pogona nima, tega (skupaj s sistemom za nadzorovan spust po klancu navzdol) dobite le v kombinaciji z najmočnejšim bencinarjem T5.

Zato pa boste zaradi večje oddaljenosti od tal enostavneje splezali na mestne robnike, dodatni plastični karoserijski elementi prav tako delujejo zelo stilsko v smislu robustnejšega, modnega mestnega crossoverja, sedeži (in položaj za volanom) pa so višji kot pri običajni izvedbi. Pohvalno – tako v smislu večjega udobja (zlasti pri vstopanju in izstopanju) kot preglednosti. Poleg tega cross country prinaša okrasne vložke na sredinski konzoli, zato je, skupaj z bogato opremo paketa summum, vtis še za spoznanje bolj prestižen.

Že tako precej drag avtomobil v izvedbi cross country zahteva še dobrega tisočaka ali dva globlji poseg v denarnico.


Večja oddaljenost od tal je rezultat spremenjenega vzmetenja, kljub temu avtomobil med vožnjo ostaja podobno dinamičnega duha kot običajni V40. Večjega nagibanja v ovinkih ni, udobje pa ostaja na visoki ravni. Skratka, inženirji, odgovorni za podvozje, so svoje delo odlično opravili.

Avtomobil smo preizkusili z enakim pogonskim sklopom kot običajnega V40 (test v AF162), petvaljnim turbodizelskim motorjem D4 v kombinaciji s samodejnim menjalnikom. Motor prepriča z zmogljivostmi, samosvojim zvokom in razmeroma mirnim delovanjem, menjalnik pa svoje delo opravlja mirno in uglajeno.

Celostno gledano je avtomobil tako zelo prijeten, a po drugi strani precej drag; v primeru testnega vozila to pomeni prek 44 tisočakov, od tega več kot dva tisoč evrov na račun paketa cross country.
 

Volvo V40 cross country D4 A summum
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 5-valjni vrstni, turbodizelski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, vbrizg goriva prek skupnega voda (common rail), turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1984 ccm; Vrtina x gib (mm): 81,0 x 77,0; Kompresijsko razmerje: 16,5 : 1; Največja moč: 130 kW (177 KM) pri 3500/min; Razmerje mase in moči: 12,1 kg/kW (8,9 kg/KM); Največji navor: 400 Nm pri 1750–2750/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne, zadaj kolutne; Elektronska podpora: ABS, DSTC; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4370 x 1783 x 1458 mm; Medosna razdalja: 2646 mm; Pnevmatike: 225/45 R 18; Masa/nosilnost: 1578/507; Prtljažnik: 335/1032 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,3 s; Poraba goriva (EU): 6,8/4,3/5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 137 g/km.
  Cena:  osnovni model (V40 T3/D2): 22.900 evrov; cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 35.372 evrov; z dodatno opremo: 44.014 evrov; Volvo Car Austria GmbH, Schwechat.
videz, počutje v kabini, bogata oprema skromen prtljažnik, cena brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.