Volvo XC60 D4 A AWD momentum
Popolnoma v vrhu razreda
- XC60 prepriča predvsem s prostorno in prijetno notranjostjo ter solidno tehniko
- Dizelski D4 s 140 kW (190 KM) je ustrezno zmogljiva in prijetno varčna izbira
Sobota, 26. oktober 2019
Volvo XC60 je z drugim mestom na primerjalnem testu PRIMA prestižnih športnih terencev srednjega razreda nesporno dokazal, da se uvršča v sam vrh v svojem segmentu. Tokrat smo ga ponovno vzeli pod drobnogled in spet nas je prepričal s prostorno, udobno, sodobno zasnovano in kakovostno izdelano notranjostjo, primerno zmogljivim in učinkovitim pogonom ter predvsem tisto piko na i, ki ga razlikuje od uniformiranih nemcev.
S prepoznavno sprednjo masko in žarometi ter napetimi boki je oblikovno privlačno samosvoj, v notranjosti pa z digitalnimi merilniki in velikim večnamenskim zaslonom na sredinski konzoli sledi aktualnim trendom. Zaslon z odzivnostjo in logiko menijev (ti so v slovenskem jeziku) je eden najboljših ta hip, je pa res, da klasičnih stikal in gumbov (pogrešali smo predvsem tiste za uravnavanje prezračevanja) še vedno ne more preseči.
XC60 se enakovredno postavlja ob bok audiju Q5, BMW-ju X3 in mercedesu GLC oziroma jih kot celota najbrž celo prekaša.
Izbrane materiale zaokrožujejo udobni sedeži (izdatno nastavljiva sprednja dva) in prostorna notranjost – vključno za zadaj sedeče potnike, medtem ko temeljito obdelan prtljažnik s 505 oziroma 1.432 litri sodi nekako v povprečje razreda.
Dizelski D4 je s 140 kW (190 KM) prepričljivo suveren v vseh pogojih vožnje, solidno zvočno zatesnjen in z manj kot sedmimi litri varčen pri porabi. Dobro se ujame z vsemi osmimi stopnjami hitrega in mehko delujočega samodejnega menjalnika, celoten paket pa skupaj s štirikolesnim pogonom in učinkovitim blaženjem udarcev s ceste prepriča z udobno in zanesljivo vožnjo. Oprema momentum z nekaj doplačili (nekateri varnostni pripomočki in sistemi, aktivni led žarometi, električno odpiranje vrat
prtljažnika …) ne pušča nikakršnih odprtih želja niti z varnostnega niti z udobnostnega vidika ter v akcijski ponudbi pod črto pomeni 54 tisočakov.
Volvo XC60 D4 A AWD momentum |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1969 ccm, 140 kW (190 KM) pri 4250/min, 400 Nm pri 1750–2500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4688 x 1902 x 1658mm; Medos. razdalja: 2865 mm; Pnevmatike: 235/55 R19; Masa/nosilnost: 1870/595 kg; Prtljažnik: 505–1432 l. |
Največja hitrost: 205 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,4 s; Poraba goriva (EU): 6,4/5,2/5,6 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 148 g/km. |
Cena: osnovni model (XC60 D3 momentum): 44.104 €, testno vozilo: 62.015 €; VCAG, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
videz, kakovost izdelave, tehnika |
![]() |
precej mehak volan, zaslon namesto klasičnih stikal |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- dizel
- štirikolesni pogon
- test
- Volvo
- XC60