Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW 220d coupé

Za preudarne sladokusce

  • V primerjavi z izjemnim M240i je dizelski kupe serije 2 bolj ukročen, a ima marsikatero drugačno vrlino
  • Dvolitrski štirivaljnik poganja zadnji kolesi, zato vozna dinamika ostaja, dizelski hrup v kabini pa skorajda ni zaznaven
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 15. marec 2023

Navdušenje nad novo kupejevsko dvojko smo jasno izrazili že pri testu najzmogljivejše različice M240i. Veseli smo bili predvsem dejstva, da je BMW imel pogum na trg poslati tako vozniško usmerjen avtomobil, ko bi namesto tega zlahka naredili še eno elektrificirano SUV-jevsko čudo in z njim na koncu verjetno še bolje zaslužili. A niso! Na prilagojeni platformi serije 4 so ustvarili avtomobil, ki bo v prihodnosti zagotovo na seznamih najbolj zaželenih strojev za sladokusce. Bo nanje sodil tudi v dizelski izvedbi?

Zasnova prav gotovo ne bo problem, saj je pogon za razliko od ostalih modelov serije 2 speljan k zadnjemu kolesnemu paru. Atraktivna oblika z na videz neskončno dolgim pokrovom motorja ostaja, v primeru testnega primerka pa je bila olepšana z živo rdečo barvo in raznimi dodatki M. Tudi v notranjosti daje vse prej kot vtis nekega vstopnega modela, pa ne le zaradi bogate opreme. Spredaj se sedi zelo udobno z malenkostjo športne utesnjenosti, zadnja klop pa raje sprejme kak kos prtljage kot živo blago.

Bistvo tokratnega druženja z dvojko je bil pogonski sklop. Zadnji pogon je v resnici bolj tradicionalen kot štirikolesni pri prej omenjenem M240i, po drugi strani si legendarnega modela 02, ki je služil kot navdih, nikakor ne predstavljamo s turbodizlom v nosu. A časi in dizelska tehnika so se od sedemdesetih korenito spremenili. Dvolitrski stroj s 140 kW (190 KM) se je že velikokrat dokazal, zato tudi tokrat ni bilo nobenega dvoma o njegovih vrlinah. Do stotice dvojko požene v manj kot sedmih sekundah (tudi to pri 02 ni bilo predstavljivo) in ob tem v kabino pusti zelo malo nadležnega dizelskega ropota. Ob zmerni vožnji je ta praktično nezaznaven, saj je zvočna izolacija kabine zares vrhunska. Ker 8-stopenjska avtomatika svoje delo opravlja z odliko, morebitne pomanjkljivosti dizla ne izstopajo niti ob priganjanju. Slednje je svojevrsten užitek predvsem zaradi odlične lege in natančnosti volana, ki vozniku dajeta polno mero samozavesti.

Jasno je, in to je za marsikoga upravičeno ključna pomanjkljivost, da na ropot bencinskega kričača v tem primeru ne morete računati. Tako kot na redne postanke na bencinskih črpalkah. Ob izmerjeni porabi pod sedmimi litri bodo ti namreč občutno manj pogosti.
 

BMW 220d coupe
 Vozilo in motor kkupe, 2 vrat, 4 sedeži; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.995 ccm, 140 kW (190 KM) pri 4.000/min, 400 Nm pri 1.750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4.537 x 1.838 x 1.390 mm; Medos. razdalja: 2.741 mm; Pnevmatike: spredaj 225/40 R19, zadaj 255/35 R19; Masa/nosilnost: 1.655/400 kg; Prtljažnik: 390 l.
  Največja hitrost:  237 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,9 s; Poraba goriva (EU): 4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 120 g/km.
  Cena:  osnovni model (220i coupe): 41.461 €, testno vozilo: 64.603 €; BMW Slovenia, d. o. o., Ljubljana.
vozne lastnosti, videz, kakovostna notranjost, poraba prostor na zadnji klopi, cene dodatkov brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.